David Lipka

David Lipka

6. 2. 2025 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Případová studie]

[Case study] Energii hráčům, boost kampaním: Růst tržeb Instinktu o 49 %

Společnost Instinkt, která vyrábí doplňky stravy pro hráče zaměřené na energii, regeneraci a zdraví, chtěla posílit svou online viditelnost a zefektivnit PPC kampaně. Naším cílem bylo přilákat nové zákazníky, zvýšit konverzní poměr a zároveň optimalizovat rozpočet v Google Ads a Skliku. Díky kombinaci precizní optimalizace, špičkových reklamních nástrojů a vlastní technologické podpory jsme nejen zvýšili tržby, ale i snížili náklady na reklamu.…

Veronika Masná

Veronika Masná

20. 1. 2025 5 minut čtení

  • [HR]
  • [Ze života agentury]

Nábor markeťáků: s „Google AIDS“ k nám ani nechoďte

Jaké je to hledat talenty do dynamického světa online marketingu a co musí mít uchazeč, aby uspěl v náborovém procesu do špičkové digitální agentury? O své zkušenosti, tipy a úsměvné momenty z pohovorů se podělila naše áčková HR specialistka Majka, která v oboru působí už přes 15 let.…

Tereza Březná

Tereza Březná

9. 1. 2025 5 minut čtení

  • [Aktuality]

Rok 2025: Jaké marketingové trendy vám zajistí náskok?

Nový rok přináší do e-commerce nejen nové trendy, ale také zásadní změny v přístupu k reklamám, datům a optimalizaci. Marketingový svět se neustále mění, a kdo chce být úspěšný,…

Tereza Březná

Tereza Březná

11. 12. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]

Advisio: Slavíme 10 let úspěšné spolupráce s TOP hráči na trhu

V Advisio letos slavíme významné jubileum – deset let úspěšné spolupráce s předními českými značkami, jako jsou Chyť a pusť, HECHT, Autodíly PEMA a Super zoo. Za touto dekádou stojí stovky úspěšných kampaní, tisíce nových zákazníků a výrazný nárůst tržeb našich klientů. Soustředili jsme se na posílení digitální strategie, zlepšení výkonnosti e-shopů a podporu expanze na nové trhy. U této příležitosti jsme vyzpovídali naše zakladatele a CEO, aby s vámi sdíleli nejen naše úspěchy, ale i příběhy, které za nimi stojí.…

Klára Palkosková

Klára Palkosková

25. 11. 2024 15 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

10 + 1 tipů pro e‑mailing v hlavní nákupní sezóně: E‑book plný know-how

Neponechejte nic náhodě a buďte připraveni na sezónu včas. Ecomail, náš dlouholetý parťák v oblasti e-mailového marketingu, právě vydal skvělý e-book, který byste neměli přehlédnout. Na více než 60 stránkách najdete praktické tipy, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, správně nastavit kampaně a motivovat nové zákazníky k opakovaným nákupům. E-book obsahuje nejen praktické příklady a zkušenosti klientů, ale i komentáře odborníků, kteří vás provedou efektivním e-mail marketingem. Pokud chcete, aby vaše sezónní kampaně šlapaly jako hodinky, tohle je must-have materiál, který nesmíte minout.…

Tereza Březná

Tereza Březná

13. 11. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak může organika převálcovat placenou reklamu

S klientem Zdravyzivot.com spolupracujeme už řadu let. Do správy jsme dostali kromě facebookové a PPC reklamy také tvorbu obsahu a SEO. Co se týká organiky, brzy se dostavily první výsledky a dneska chodí na web přes články 82 % z celkového počtu organických návštěvníků. Jak jsme to dokázali?…