Klára Palkosková

Klára Palkosková

25. 11. 2024 15 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-mailing]

10 + 1 tipů pro e‑mailing v hlavní nákupní sezóně: E‑book plný know-how

Neponechejte nic náhodě a buďte připraveni na sezónu včas. Ecomail, náš dlouholetý parťák v oblasti e-mailového marketingu, právě vydal skvělý e-book, který byste neměli přehlédnout. Na více než 60 stránkách najdete praktické tipy, jak si celou sezónu šikovně zorganizovat, správně nastavit kampaně a motivovat nové zákazníky k opakovaným nákupům. E-book obsahuje nejen praktické příklady a zkušenosti klientů, ale i komentáře odborníků, kteří vás provedou efektivním e-mail marketingem. Pokud chcete, aby vaše sezónní kampaně šlapaly jako hodinky, tohle je must-have materiál, který nesmíte minout.…

Tereza Březná

Tereza Březná

13. 11. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [SEO]

[Case study] Jak může organika převálcovat placenou reklamu

S klientem Zdravyzivot.com spolupracujeme už řadu let. Do správy jsme dostali kromě facebookové a PPC reklamy také tvorbu obsahu a SEO. Co se týká organiky, brzy se dostavily první výsledky a dneska chodí na web přes články 82 % z celkového počtu organických návštěvníků. Jak jsme to dokázali?…

Václav Sliž

Václav Sliž

23. 10. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [Webová analytika]

[Case Study] Jak DataPlus pomohlo zvýšit tržby u Getmi.cz o téměř 44 %

V prvním čtvrtletí roku 2024 jsme navázali spolupráci s klientem Getmi.cz. Hned od začátku jsme se pustili do důkladné revize měření, abychom zajistili co nejpřesnější data. Jde o jeden z prvních kroků, které při  zahájení spolupráce s novými klienty u nás v Advisio děláme. Konkrétně jsme zkontrolovali konverzní a remarketingové kódy a v neposlední řadě také stále důležitější korektní nastavení cookie lišty a režimu souhlasu [consent_mode]. …

Natalie Sýkorová

Natalie Sýkorová

21. 10. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

6 praktických tipů, jak připravit e-shop na Vánoce

Vánoční sezóna je pro většinu e-shopařů jedním z nejdůležitějších období roku. Abyste uspěli mezi konkurencí, která nikdy nespí, je nutné začít s přípravami včas, a to ideálně ještě dnes. Podívejte se na nejdůležitější kroky, které vám zaručí hladký průběh a pomohou dosáhnout požadovaných výsledků.…

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

17. 9. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Zvyšte návštěvnost a konverze během vánoční sezóny díky SEO

Příprava e-shopu na vánoční sezónu znamená víc než jen spustit PPC reklamy nebo kampaně na sociálních sítích. Nezbytnou součástí úspěšné vánoční sezóny je i SEO. Optimalizací vašeho webu zvýšíte viditelnost ve vyhledávačích a přilákáte více zákazníků. SEO je komplexní disciplína, zaměřit se tak můžete na řadu prvků, které ovlivní umístění ve výsledcích vyhledávání. Vytvořte nové vstupní stránky, zrychlete načítání webu nebo nasbírejte recenze na Google Moje Firma. Co dalšího můžete udělat? Zjistěte, jaké tipy jsme pro vás připravili.…

Šárka Prášková

Šárka Prášková

23. 8. 2024 5 minut čtení

  • [Sociální sítě]

Jak elegantně reagovat na trollí komentáře na firemních sociálních sítích?

Sociální sítě jsou v dnešní době klíčovým prvkem firemní komunikace a marketingu. S jejich rostoucí důležitostí se však stává nevyhnutelným i fenomén trollování. Trollům se nelze úplně vyvarovat, ale způsob, jakým na ně reagujete, může výrazně ovlivnit vnímání vaší značky. Pozitivně, ale i negativně. …