Štítek: Placená reklama

Jiří Pernica

Jiří Pernica

15. 7. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Sociální sítě]

Google vs. Facebook reklamy

V dnešní době podnikatelé využívají k dosažení zisku více reklamních systémů. Primárně se jedná o reklamy na Googlu a na Facebooku, u kterých je správné přiřazení objednávek klíčové. Díky…

Jan Březovský

Jan Březovský

11. 6. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkový CSS program

Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…

Jan Malatinský

Jan Malatinský

4. 10. 2019 4 minuty čtení

  • [Konference]
  • [PPC]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

PPC Restart 2019: to nejlepší o placené reklamě

I letos jsme se zúčastnili již pravidelné akce s názvem PPC restart 2019, která nabídla opět velmi přínosné přednášky od známých osobností, jako je Jakub Kašparů,…

Jiří Bunček

Jiří Bunček

5. 10. 2018 5 minut čtení

  • [Konference]
  • [PPC]
  • [Ze života agentury]

PPC Restart 2018: Trendy v placené reklamě na Internetu

Další ročník PPC konference, na které jsme samozřejmě nemohli chybět. Poutavé přednášky v programu stály za to ranní vstávání a cestu do hotelu Olšanka a zpět. Celá naše…

Patrik Koziel

Patrik Koziel

16. 3. 2018 5 minut čtení

  • [Sociální sítě]

Instagram: Neverending Stories

Marketing na Instagramu se rozvíjí raketovým tempem. S postupnou implementací nových funkcí a zvyšující se oblibou příběhů se z Instagramu stal skvělý kanál pro oslovení nových či stávajících…