Pracujte s daty efektivně

Schází vám důležitá data o stavu vašeho e-shopu?
Nedokážete v nich číst nebo nevíte, co konkrétně měřit?
Přenechte vaše data profesionálům.
Jako áčka na webovou analytiku vám dáme data do pořádku.
Zaměříme se na jejich sběr, samotné měření i reporting.
Budete tak mít jistotu, že máte vše správně nastaveno.



Data budou hrát v roce 2024 klíčovou roli pro online podnikání. Připravte se na změny už teď.

Abyste mohli cílit online reklamu na relevantní uživatele, kteří díky ní přijdou na váš e-shop a nakoupí, potřebujete velkou zásobu dat. Konkrétně informace o nákupech a zájmech zákazníků. To doteď zajišťovaly cookies 3. stran. Ty ale od roku 2024 nebudou fungovat.
Už letos kvůli omezování sběru dat naši klienti přicházejí o významné tržby. Řešením je server-side měření, které umíme na váš e-shop nasadit.

Více o DataPlus

Materiály ke stažení




Jak začít měřit v Analytics 4
a co vůbec měřit?
Co dělat s daty, které sbírám
a jak je nejlépe využít?
Mám nastaveno vše
s cookies správně?
Jak pracovat s daty
a nepotřebovat programátora?

Co umíme

[1]

Implementace měření

Na vašem webu zprovozníme měření dat, aniž byste se museli o cokoli starat

[2]

Správa dat a jejich kontrola

Zajistíme kompletní péči o data vaší firmy

[3]

Automatizace

Nastavíme vám automatizace, díky kterým budou vaše data vždy aktuální

[4]

Chytrý reporting

Vytvoříme vám report, ve kterém najdete potřebné výsledky rychle a snadno

Služby datové analytiky

DataPlus [ Doporučujeme ]

Zajistěte si 100% kontrolu nad daty z vašeho webu a neztraťte klíčové informace o vašich zákaznících. Vylepšete sledování a výkonnost vašeho webu s DataPlus.

Proč DataPlus potřebujete? Nejenže vám zajistí rychlejší načítání stránek, přesnější informace o návštěvnosti a kvalitnější data o chování vašich zákazníků, ale především díky těmto datům dokážete efektivně optimalizovat reklamní kampaně. Díky DataPlus budou navíc data vašich zákazníků zabezpečena proti EU-US transferu.  Navíc není potřeba souhlas zákazníka s měření, takže je vyřešen GDPR i ZEK.

Více o DataPlus

Nastavení Google Analytics 4 na míru

Přechod na nové Analytics 4 se týká všech, od 1. 7. 2023 totiž přestanou Universal Analytics ukládat data. Abyste mohli nadále měřit, je nutné provést převod na “čtyřky”. Jinak nebudete měřit vůbec a ztratíte tak důležitá data.

Pozor! Nestačí pouze nasadit měřící kód na web, vyžaduje to i správné nastavení. Svěřte tyto kroky profesionálům, abyste se vyhnuli nefunkčnímu nebo špatnému měření.

Více o Google Analytics 4

Automatický import nákladů do Google Analytics 4

Chcete porovnávat efektivitu investic v rámci jednotlivých reklamních sítí na jednom místě? Automatický import nákladů dokáže pomocí modulů dostat náklady a prokliky z jakékoli platformy a vy si je snadno nahrajete do Google Analytics 4. Porovnávejte náklady přehledně a šetřete váš čas.

Nastavení měření pomocí Google Tag Manager

Měřte výkon vašeho e-shopu bez nutnosti poptávat programátora. Google Tag Manager usnadňuje nasazování značek [kódů] na web a je uzpůsoben i pro majitele e-shopů. Nechte nastavení měření na nás, mějte všechny kódy na jednom místě a nečekejte na to, až se programátor dostane k vašim požadavkům.

Automatizované kampaně s ppcHIT

ppcHIT je nástroj pro vytváření a správu reklamních kampaní z produktového feedu. Dokáže z XML feedu vytáhnout potřebná data a na základě nich vytvořit vyhledávací kampaň, kde zohlední cenu a dostupnost.

Kampaně jsou přesně cílené na úrovni kategorií i konkrétního produktu a získavají tak maximální zásah, protože zákazník najde přesně to, co hledal.

Úprava XML feedu na míru pomocí Python

XML feedy jsou využívané v reklamách i při přímém prodeji na Seznamu nebo Mall Marketplace. Máte vaše produktové feedy správně nastaveny? Nechybí vám v nich důležité informace o produktech, jejich ceně nebo dodacích podmínkách? Svěřte je profesionálům a zajistěte si tak kvalitnější inzerci a vyšší počet konverzí.

Úprava XML feedu na míru pomocí Mergado

Díky Mergado je možné hromadně upravovat vaše produktové feedy tak, aby vyhovovaly jednotlivým zbožovým srovnávačům [Heureka.cz, Zboží.cz a další]. Když je svěříte našemu áčkovému týmu, zajistíte si jejich správné nastavení i prodeje bez starostí.

Správa Google Merchant Center uploader

Chcete inzerovat v Google Nákupech nebo využívat dynamický remarketing v Google Ads vždy s aktuálními daty z vašeho e-shopu? Využijte naši správu Google Merchant Center uploaderu. Základní Google Merchant Center zpracovává data pouze jedenkrát denně, s uploaderem však budete mít data aktuální nepřetržitě. Nestane se tak, že budete inzerovat vyprodaný produkt.

Řešení cookie lišty a Consent Mode

Bojujete se správným nastavením cookie lišty? Už nemusíte. My za vás všechny důležité atributy cookie lišty doplníme a nastavíme tak, aby bylo vše funkční a v souladu s nařízeními. K tomu využijeme Consent Mode [pomocníka od Google].

Správa dat v BigQuery

Mějte vaše data pod kontrolou a na jednom místě díky nástroji BigQuery. Ten je stěžejní pro import dat z kampaní nebo e-shopu. Navíc dokáže uchovávat data déle než Google Analytics 4, což rozhodně oceníte. Pokud potřebujete dlouhodobě zálohovat data a efektivně s nimi pracovat, BigQuery je skvělým řešením.

Rozšíření funkcionalit e-shopu

Máte fungující e-shop, potřebujete jej doplnit o další funkcionality a doplňky, ale nechcete za ně platit? Máme pro vás řešení.

Naši specialisté ovládají low-code programování [úpravy prostřednictvím grafické platformy a minimálního použití klasického programování], díky kterému dokážou například přidat na úrovni košíku dárek pro vaše zákazníky, a to bez nutnosti zapojení web developera. Šetří tak váš čas i peníze a přitom dokážou e-shop doplnit o řadu praktických funkcí, které vaši zákazníci i vy oceníte.

UX / UI analýza webu

Máte e-shop a chcete vašim zákazníkům zajistit snadnější průchod [objednávkou]? Nechte to na nás. Provedeme podrobnou analýzu vašeho webu z pohledu uživatele a najdeme slabá místa, která je možné vylepšit.

Chytrý reporting na míru

Pracujete s velkým množstvím dat a chybí vám jeden ucelený report, kde najdete vše potřebné [od počtu konverzí až po top prodávané produkty]? Vytvoříme vám reporting na míru, který přizpůsobíme potřebám vašeho businessu.

Snadněji tak vyhodnotíte úspěšnost vašeho podnikání a dokážete se lépe rozhodovat v rámci strategických kroků ve firmě, a to i v návaznosti na rozpočty a náklady.

Úpravy e-shopu na míru

Používáte nebo chcete používat pro váš e-shop krabicové řešení [Shoptet / Upgates / Shopify / E-shop rychle apod.], ale nevíte, co a jak nastavit? Nevadí, vše potřebné zajistíme. Založíme vám účet u vybraného e-shopového poskytovatele, napojíme XML feedy, nastavíme platební bránu atd. To vše bez nutnosti zasahovat radikálně do kódu webu.

Vaše business začátky tak budou snadnější, protože se budete moci plně zaměřit na strategické kroky vaší firmy, ne na technické nastavování.

Napište nám, s čím potřebujete pomoci

    [1] Chcete začít s měřením? Nevíte, jak s daty pracovat a která jsou pro vás důležitá? Čím víc nám toho řeknete, tím dříve na tom můžeme začít pracovat.