Potřebujete vytvořit bannery pro remarketingové a akviziční kampaně nebo chcete dodat svému správci PPC reklamy vhodné obrázky do responzivních inzerátů? V tomto článku se dozvíte veškeré potřebné detaily.

Rozměry a specifikace bannerů se velice často mění, proto tyto změny hlídáme za vás.

Bannery

Při zadávání bannerů potřebujete většinou obsáhnout pouze několik rozměrů. Všechny dostupné velikosti by byly na výrobu časově i finančně náročnější. Aktuálně tedy doporučujeme vytvářet tyto nejčastěji využívané velikosti bannerů:

Nejpoužívanější rozměry bannerů pro Sklik a Google Ads:

  • 480×480 px
  • 480×300 px
  • 970×310 px
  • 300×250 px
  • 300×300 px
  • 300×600 px
  • 336×280 px
  • 320×100 px
  • 160×600 px
  • 728×90 px

Nejpoužívanější rozměry bannerů pro Facebook a Instagram:

  • 1080 x 1920 px
  • 1200 x 1200 px
  • 1200 x 628 px

Další požadavky:

  • Podporované formáty bannerů: JPEG, PNG a GIF
  • Maximální datová velikost pro bannery: 150 kB

Responzivní a kombinovaná reklama

Doplňte kampaně v Google Ads o responzivní inzeráty a v Skliku o kombinované reklamy, pokryjete tak všechny dostupné plochy inzerce.

Prohlédněte si souhrn pravidel, díky kterým budou podklady použitelné pro Sklik i Google Ads.

Souhrn pravidel pro obrázky banneru

Pravidla pro obrázky.

Souhrn pravidel pro loga banneru

Pravidla pro loga.

Specifické požadavky pro Sklik:

Obrázky nesmí obsahovat jakýkoliv text nebo logo e‑shopu, povoleno je pouze originální logo výrobce.

Specifické požadavky pro Google Ads:

Obrázky můžou obsahovat text, ten by však neměl překrývat více než 20 % obrázku. Povolené maximum velikosti obrázku je 5120 kB a použít můžete až 15 obrázků a 5 log.

Branding v Skliku

Jedná se o formát reklamy, která obklopuje celý obsah stránky. Využijete jej na akviziční cílení i jako účinnou formu remarketingu, například na opuštěný košík. Přečtěte si kompletní specifikaci pro perfektní nastavení reklamy.

Branding klienta Chyť a pusť

Příklad brandingu pro klienta chytapust.cz.

U tohoto formátu, jak vidíte na příkladu, je důležité dodržovat vyšrafovanou zónu, přes kterou nesmí přesahovat loga ani text. Pokud si nejste jisti, otestujte si správnost.

Základní požadavky:

Podporované formáty: JPG, PNG a GIF
Rozměr: 2000×1400 px.
Maximální datová velikost: 500 kB.

Štítky: akvizice banners bannery branding facebook Google Google Ads instagram kombinovaná reklama požadavky PPC reklama remarketing responzivní reklama sklik

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová [1]
[1] PPC Team Leader

Vedoucí PPC oddělení se zálibou v moderních technologiích a cestování.

Související články

Nikola Zajíčková

Nikola Zajíčková

21. 4. 2020 6 minut čtení

  • [Aktuality]

Budujte zpětné odkazy efektivně

Snahou každé značky je zvyšovat povědomí o ní, budovat kvalitní a funkční web a být ve vyhledávání na vysokých pozicích. Jak toho dosáhnout? Začněte pracovat na kvalitních zpětných…

Lada Pěgřimková

Lada Pěgřimková

1. 4. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]

Business pod rouškou

Nejsledovanějším tématem posledních dnů je bezesporu koronavirové onemocnění Covid-19. Dost bylo zákazů a negativních zpráv. Zaměřte se s námi na to, jak pomoct businessu, co vylepšit a jak…

Adéla Langerová

Adéla Langerová

17. 5. 2018 4 minuty čtení

  • [E-commerce]

Certifikovaná agentura: proč si ji vybrat?

Certifikát Sklik, Mergado, Heureka, Facebook, Google partner. Tolik certifikátů, ale k čemu jsou vhodné a co vlastně znamenají. Jeden by z toho dočista ztratil hlavu. Chaos. Vaše hlava ale může…