Štítek: Google

Jan Březovský

Jan Březovský

11. 6. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkový CSS program

Vznik CSS programu je reakcí Google na rozhodnutí Evropské komise, která požaduje, aby Google ve výsledcích vyhledávání poskytoval ostatním srovnávačům zboží stejný prostor jako své…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

13. 5. 2020 2 minuty čtení

  • [PPC]

Rozměry bannerů a responzivních reklam

Potřebujete vytvořit bannery pro remarketingové a akviziční kampaně nebo chcete dodat svému správci PPC reklamy vhodné obrázky do responzivních inzerátů? V tomto článku se dozvíte veškeré potřebné…

Aneta Balčiráková

Aneta Balčiráková

28. 8. 2019 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?

Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e‑shopy…

Dan Sedláček

Dan Sedláček

7. 8. 2019 4 minuty čtení

  • [PPC]

Jak vyčistit data v Google Analytics a získat efektivní výsledky?

Pokud používáte Google Analytics, je vhodné získaná data pročistit a zvýšit tak jejich relevanci a přehled. Přečtěte si o základních filtrech, aplikujte je na váš účet a získejte efektivní…

Jana Blaschke

Jana Blaschke

20. 6. 2019 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé

Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

28. 5. 2019 2 minuty čtení

  • [Aktuality]

Google nákupy konečně i na Slovensku

Od spuštění Google nákupů pro Českou republiku se spekulovalo, kdy do programu zapojí Google také Slovensko. A konečně jsme se dočkali. Jakožto klíčová agentura Googlu máme…

Jakub Šindler

Jakub Šindler

29. 1. 2019 3 minuty čtení

  • [PPC]

Schváleno s omezením: Prodej vstupenek na akce

Jestliže propagujete událost a prodáváte vstupenky prostřednictvím vyhledávací, obsahové nebo video kampaně, můžete narazit na omezení, která vám v danou chvíli zastaví zobrazování vašich reklam. Společně se teď…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

14. 11. 2018 3 minuty čtení

  • [PPC]

Chytré kampaně v Nákupech Google

Podmínky využívání chytrých kampaní v Nákupech Google (Smart Shopping campaigns), jak je nastavit, co od nich můžete očekávat a jaké jsou vlastně možnosti optimalizace? Odpověď se dozvíte,…

Adéla Langerová

Adéla Langerová

17. 5. 2018 4 minuty čtení

  • [E-commerce]

Certifikovaná agentura: proč si ji vybrat?

Certifikát Sklik, Mergado, Heureka, Facebook, Google partner. Tolik certifikátů, ale k čemu jsou vhodné a co vlastně znamenají. Jeden by z toho dočista ztratil hlavu. Chaos. Vaše hlava ale může…

Vít Bajgar

Vít Bajgar

12. 4. 2018 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?

Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?

Patrik Koziel

Patrik Koziel

12. 3. 2018 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní

Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…

Radka Legerská

Radka Legerská

5. 2. 2018 2 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Ze života agentury]

AdVisio patří mezi klíčové partnery Google

Google Agency Day 2018, který proběhl 30. ledna v pražské Bubenči, přinesl do AdVisia velkou radost. Počet klíčových Google partnerů vzrostl na 15 a AdVisio se stalo…

Patrik Koziel

Patrik Koziel

29. 11. 2017 5 minut čtení

  • [Ze života agentury]

PPC Restart 2017: Hygiena, novinky a off-line konverze

Ranní ptáče dál doskáče. Tak si i naše agentura 20. října přivstala a jedním z prvních vlaků vyrazila směr Praha. Co nás tam čekalo? Jedinečná událost plná zajímavých…

Tomáš Schwarz

Tomáš Schwarz

30. 10. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Revoluce v měření díky Applu? Intelligent Tracking Prevention

Nedávno internetovými portály proběhly zprávy, že reklamní průmysl zuří. Důvodem je pozastavení sdílení historie prohlížení uživatelů. Za to vše může nová funkce Intelligent Tracking Prevention…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

26. 7. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]

Zelená od Googlu pro internetové lékárny

Pokud jste zkoušeli inzerovat lékárenský sortiment, jistě jste narazili na problém se zamítnutými inzeráty. Důvod? Nevlastníte certifikaci internetové lékárny. Stejně jako většina správců reklamy jsem…

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

9. 6. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Ze života agentury]

Z notesu AdVisio: Google Performance & Branding Summit 2017

Minulý týden jsme se zúčastnili konference Performance & Branding 2017. A protože jsme z toho byli nadšení a akce se nám líbila, rozhodli jsme se odkrýt naše poznámky…

Nastavení v Skliku
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

1. 3. 2017 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Jak přidělit přístupy pro správu kampaní v Sklik a Ads

Chcete umožnit agentuře přístup do vašich účtů? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup! Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.

Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

18. 1. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]
  • [SEO]

Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje

Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…

Jiří Komár

Jiří Komár

22. 10. 2013 5 minut čtení

  • [PPC]

Jak sdílet přístup do Google Analytics

Nasdílet přístupy do Google Analytics patří k základním úkonům, které by měl ovládat každý majitel webu nebo e‑shopu. Často tento postup vysvětlujeme skrze telefon nebo Skype,…