Tato služba představuje skvělou příležitost, jak obsah vašeho blogu dostat k více čtenářům. Ale hlavně k těm, kteří jej budou chtít číst. Najdete ho ve vašem telefonu. Když si otevřete prohlížeč Google a přejdete na domovskou stránku, ve spodní polovině na vás budou čekat nejrůznější články — to je Discover.

Obsah

Proč používat Google Discover

Jednoduše to má mnoho výhod. Například skrze tuto platformu návštěvníci najdou váš obsah, což pozitivně ovlivní návštěvnost webu. A protože se tak zvýší viditelnost stránek, může se zlepšit i optimalizace vašich stránek pro vyhledávače [SEO].

Jaký obsah můžete očekávat

Kanál Discover [Objevit] se aktivně přizpůsobuje zájmům uživatele a zobrazuje obsah, který je v souladu s těmito preferencemi. Content se automaticky obnovuje při publikování nového obsahu, ale služba je navržena tak, aby zobrazovala všechny typy užitečného obsahu pro daného uživatele, nejen ten nově publikovaný.

Služba je stále vylepšována, aby bylo možné poskytovat co nejvíce personalizovaný a užitečný obsah.

Zobrazují se články v Discover automaticky?

Podle vyjádření Google by se články, které jsou dobře optimalizované a obsahují dostatek informací k danému tématu, měly zobrazovat samy od sebe.

Z našich zkušeností tomu tak skutečně je. Ale k většímu počtu lidí se dostane, když si založíte účet v Google News a tam budete publikovat své články.

K čemu slouží Google News a jak je vytvořit?

Pro správnou publikaci článku, sběr více prokliků a vyšší návštěvnost je potřeba založit organizaci v nástroji Google Publisher Center.

Pak musíte vytvořit publikaci a u ní zahájte sdílení obsahu na Google News.

Výhody používání

  • Zviditelnění webu i jeho obsahu: Tuto službu totiž denně používají miliony lidí, což z ní činí jeden z nejoblíbenějších agregátorů zpráv.
  • Prudký nárůst návštěvnosti: News organicky šíří informace o vašich webových stránkách a tím na ně přivádí i víc lidí.
  • Zvýšení hodnocení webu: Tato služba je seriózním a důvěryhodným zdrojem zpravodajských materiálů. To, že jste její součástí, vám pomůže v očích vyhledávačů.
  • Lepší distribuce obsahu: Pomocí Google News oslovíte více lidí a dosatenete tak váš obsah mezi širší publikum, což zvýší celkovou viditelnost webu.

[Áčkový tip] U jednoho z našich klientů jsme vyzkoušeli Google Discover i Google News. Pak jsme vydali připravený článek, který se asi během 10 dní zobrazil 56 tisícům uživatelů a nasbíral přes 5 tisíc prokliků.

Existují nějaká omezení při používání služby Google News?

Ano, používání služby má určitá pravidla, která je nutné dodržovat:

  • Přísná obsahová omezení určují, jaké druhy informací mohou a nemohou být zahrnuty do agregovaných zpráv. Jedná se o předpisy týkající se urážlivého jazyka, grafického materiálu a nepravdivých informací. Obsah, který tato pravidla porušuje, může Google podle svého uvážení odstranit.
  • Je vyžadováno, aby veškerý obsah použitý v agregátoru byl legálně licencován a dodržoval předpisy o autorských právech. Pokud se zjistí, že tomu tak není, může jej služba Google News odstranit.
  • Webové stránky lze nahrát pouze v případě, že splňují určité požadavky. Aby mohl být web zařazen do agregátoru, musí být pravidelně aktualizován a poskytovat původní materiály.
  • Google News nemusí být z důvodu právních nebo regulačních omezení přístupné ve všech zemích. Kvůli cenzuře nebo jiných příčin může být přístup ke zprávám v některých oblastech také omezen.

Využijte svůj blog na maximum

Máte na svém webu blog?  Tak si určitě nenechte ujít příležitost získat větší návštěvnost skrze Google Discover a Google News. 

Máme pro Vás i pár tipů jak vyšperkovat Vaše texty na blog a zaujmout nejen Vaše čtenáře, tak i vyhledávače. Naši specialisté pro Vás připravili pár tipů jak na blogové články. Zjistěte jak na ladné copy a chytré SEO.

Nevíte si rady se založením služeb nebo správnou publikací článků? Obraťte se na náš SEO tým, který vám pomůže nastavit vše tak, abyste docílili větší návštěvnosti.

Štítky: články copywriting Google Discover Google News Google Zprávy SEO

Tomáš Miketa

Tomáš Miketa [1]
[1] SEO Specialist

Zkušený specialista na technické SEO s vášní pro fotbal.

Související články

Advisio blog I články prodávají
Denisa Poláčková

Denisa Poláčková

23. 9. 2019 5 minut čtení

  • [Copywriting]
  • [E-commerce]

I články prodávají

Mnoho lidí má pocit, že články jsou obyčejnou výplní webů a blogů. Omyl. Pokud jsou správně koncipované, napsané a prolinkované, zaujmou víc než produktový text. Jak toho…

Lucie Tabarová

Lucie Tabarová

17. 10. 2022 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Copywriting]

Delší popisky kategorií poslouží lépe než ty krátké

Delší text znamená lepší pokrytí klíčových slov a lepší pozice ve vyhledávání. Pište popisky v e-shopu pro zákazníky a zkraťte si tím cestu ke konverzi.…

Jak napsat blogový článek
Advisio

Advisio

12. 8. 2021 8 minut čtení

  • [Copywriting]
  • [SEO]

Jak napsat článek na blog – spojte ladné copy a chytré SEO

Blogovými články zákazníkům předáte užitečné informace tak, jako by to zkušený prodejce dokázal při osobním prodeji. Pojďte se podívat na 6 nejdůležitějších částí článku, na které byste neměli zapomenout.…