Štítek: SEO

Nikola Zajíčková

Nikola Zajíčková

21. 4. 2020 6 minut čtení

  • [Aktuality]

Budujte zpětné odkazy efektivně

Snahou každé značky je zvyšovat povědomí o ní, budovat kvalitní a funkční web a být ve vyhledávání na vysokých pozicích. Jak toho dosáhnout? Začněte pracovat na kvalitních zpětných…

Anetta Bělunková

Anetta Bělunková

13. 1. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Kalendář akcí]
  • [Konference]

Co nás čeká v roce 2020

V minulém roce jste měli možnost navštívit menší i větší marketingové události a letos tomu nebude jinak. Rok 2020 totiž nabízí spoustu příležitostí k osobnímu i pracovnímu růstu prostřednictvím…

Jana Blaschke

Jana Blaschke

20. 6. 2019 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO Restart aneb SEO není a nebude mrtvé

Letošní konference SEO restart, na které jsme nemohli chybět, se konala v Divadle pod Palmovkou. A to hlavně bez připojení do elektřiny a internetu, abychom se mohli pořádně…

Radim Vaníček

Radim Vaníček

19. 2. 2019 5 minut čtení

  • [SEO]

3 pokročilé SEO tipy a techniky, které potřebujete znát

Je mnoho SEO technik, které mohou pomoci vašemu webu. V tomto článku jsem vybral pár technik a tipů z různých oblastí. Ať už se jedná o technické SEO, obsahovou…

Adéla Langerová

Adéla Langerová

19. 12. 2018 6 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [SEO]
  • [Sociální sítě]

Digitální marketing 2019 v hlavní roli

Jak už to v onlinu bývá, i v roce 2019 nás čeká mnoho změn. Z Instagramu odešli jeho tvůrci, takže ho má na povel Mark Zuckerberg. Google zase…

Lenka Kolářová

Lenka Kolářová

26. 9. 2018 5 minut čtení

  • [PPC]
  • [Případová studie]

S floorwoodem jsme na to šli od podlahy. Digitálně. Úspěšně.

S pardubickým specialistou na podlahy, koberce a rolety floorwood jsme začali spolupracovat na konci roku 2015. Od listopadu jsme rozjeli všechny aktivity s jasným směrem, a to zvýšení…

David Ferenc

David Ferenc

9. 8. 2018 3 minuty čtení

  • [SEO]

Ve frontě se na webu nestojí II: zrychlujeme načítání

V prvním díle článku jsme se dozvěděli, proč je rychlost načítání pro web zásadní, do kolika sekund by měl web naběhnout a jaká je budoucnost vyhledávání…

David Ferenc

David Ferenc

17. 7. 2018 4 minuty čtení

  • [SEO]
  • [Ze života agentury]

SEO restart: 14 specialistů v jeden den

Pražský hotel Olšanka se na jeden červnový den stal místem setkání všech, kteří mají co do činění se SEO. Konala se zde konference SEO restart. Letos se…

Vít Bajgar

Vít Bajgar

12. 4. 2018 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Strukturovaná data v praxi: Jak a proč je používat?

Poslední dobou se můžeme ve vyhledávačích stále častěji setkat s několika odlišnými typy výsledků vyhledávání. Co to je, proč bychom to měli používat a jak toho docílit?

Patrik Koziel

Patrik Koziel

12. 3. 2018 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Ve frontě se na webu nestojí: rychlost je zásadní

Rychlost načítání webových stránek představuje jeden z klíčových faktorů úspěšného webu. Každá sekunda navíc vám ubírá body z celkového podvědomého hodnocení, které návštěvníci vašemu webu udělí. Navzdory…

Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

17. 2. 2017 3 minuty čtení

  • [SEO]

Svatá SEO trojice – titulek, URL a meta description

Titulek, URL adresa a meta description patří k tzv. on-page faktorům. Optimalizace těchto faktorů je velmi jednoduchá. Pravidla vyhledávačů Google a Seznam nám nabízí nápovědu, jak s on-page faktory…

Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

18. 1. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]
  • [SEO]

Otravná pop-up okna v mobilech končí, Google je penalizuje

Mobilní telefony vládnou světu a Google si je toho dobře vědom. Už nějakou dobu se snaží „mobilním surfařům“ zpříjemnit procházení internetu, co to jde. Není tedy…