Prodáváte na svém e‑shopu dezinfekce do akvárií, klimatizací nebo studny? Máte e‑shop s autodíly a prodáváte ochranné masky? Pak se určitě poslední dobou setkáváte s vyhledávacími dotazy, které nemají s vašim podnikáním nic společného. Vzhledem k nouzovému stavu se začaly ve velkém hledat dezinfekce rukou, dezinfekce ploch, roušky a respirátory.

Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších vylučujících klíčových slov spojených s nemocí Covid-19. Poslouží vám pro klasické i dynamické vyhledávací a produktové kampaně.

Seznam je rozdělen do dvou částí.

V prvním sloupci najdete slova v přesné shodě, která vyloučíte, pokud máte podobný sortiment a nemůžete tedy vyloučit třeba slovo dezinfekční ve volné shodě. Pak by se vám totiž přestal zobrazovat i sortiment, který propagovat chcete.

Ve druhém sloupci jsou pak slova ve volné shodě, která nyní lidé hledají, a není žádoucí se na ně zobrazovat. Ta můžete použít třeba i u vašich obsahových kampaní a nebudete tak vidět u článků spojených s nákazou a dalším nežádoucím obsahem.

Seznam si upravte dle svých potřeb a odstraňte slova, na která chcete být vidět. Klidně nám pište další návrhy slov, rádi o ně seznam doplníme.

Štítky: covid19 ecommerce eshop kampaně klíčová slova produktové kampaně vyhledávací kampaně vyhledávání vylučující klíčová slova

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová [1]
[1] PPC Team Leader

Vedoucí PPC oddělení se zálibou v moderních technologiích a cestování.

Související články

Jan Březovský

Jan Březovský

24. 3. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Zbožáky a období pandemie

V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Lidé se totiž vyhýbají obchodním centrům, dávají přednost online nákupům a srovnávají ceny…

Lucie Tabarová

Lucie Tabarová

23. 3. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]

Praktické nástroje pro práci z domu

Práce z domova je pro mnoho lidí noční můrou. Boj s produktivitou, izolace, nikdy nekončící práce, složitá domluva i předávání úkolů. Home office si žádá disciplínu a není pro…

Lucie Tabarová

Lucie Tabarová

17. 3. 2020 6 minut čtení

  • [Aktuality]

Jak koronavirus ovlivňuje svět e-commerce

Kupní síla se kvůli pandemii vychýlila z normálu a ovlivnila v mnoha segmentech nejen návštěvnost a tržby, ale i chod celých firem. Někteří nestíhají, jiní naopak nemají do čeho píchnout…