Prodáváte na svém e-shopu dezinfekce do akvárií, klimatizací nebo studny? Máte e-shop s autodíly a prodáváte ochranné masky? Pak se určitě poslední dobou setkáváte s vyhledávacími dotazy, které nemají s vašim podnikáním nic společného. Vzhledem k nouzovému stavu se začaly ve velkém hledat dezinfekce rukou, dezinfekce ploch, roušky a respirátory.
Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších vylučujících klíčových slov spojených s nemocí Covid-19. Poslouží vám pro klasické i dynamické vyhledávací a produktové kampaně.
Seznam je rozdělen do dvou částí.
V prvním sloupci najdete slova v přesné shodě, která vyloučíte, pokud máte podobný sortiment a nemůžete tedy vyloučit třeba slovo dezinfekční ve volné shodě. Pak by se vám totiž přestal zobrazovat i sortiment, který propagovat chcete.
Ve druhém sloupci jsou pak slova ve volné shodě, která nyní lidé hledají, a není žádoucí se na ně zobrazovat. Ta můžete použít třeba i u vašich obsahových kampaní a nebudete tak vidět u článků spojených s nákazou a dalším nežádoucím obsahem.
Seznam si upravte dle svých potřeb a odstraňte slova, na která chcete být vidět. Klidně nám pište další návrhy slov, rádi o ně seznam doplníme.
Štítky: covid19 ecommerce eshop kampaně klíčová slova produktové kampaně vyhledávací kampaně vyhledávání vylučující klíčová slova