Pondělí 12. 10. - 16:00-20:00 Úvod do digitálního marketingu
Podíváme se jednotlivě na každou z marketingových disciplín a ukážeme si, jak je propojit a zvýšit jejich efektivitu.
Petra Hlaváčová [1]
Lada Pěgřimková [2]
Středa 14. 10. - 16:00-20:00 Analytika
Jak si založit účet v Google Analytics, jak ho nastavit, spravovat a jak číst ve všech datech, která vám nabízí?
Jan Březovský [3]
Dan Sedláček [4]
Pondělí 19. 10. - 16:00-20:00 PPC: Inzertní systém Sklik
Co jsou to PPC systémy? V prvním PPC bloku se od definice PPC systémů postupně dopracujeme až ke spuštění první reklamní kampaně v českém Skliku.
Jan Březovský [3]
Markéta Gramesová [5]
Středa 21. 10. - 16:00-20:00 PPC: Inzertní systém Google Ads
Jaké jsou rozdíly mezi Sklikem a Google Ads? Co je to Google Merchant Center, automatické značkování, SMART shopping nebo CSS program?
Dan Sedláček [4]
Markéta Gramesová [5]
Pondělí 26. 10. - 16:00-20:00 Zbožáky: Heureka, Zboží, práce s produktovými feedy a bidding nástroji
Jak na zbožové srovnávače? Vyladěný feed, optimalizované ceny za proklik, správně spárované produkty, to je jen hrstka toho, co ovlivňuje úspěšnost inzerce na zbožácích.
Jan Březovský [3]
Dan Sedláček [4]
Úterý 27. 10. - 16:00-20:00 Úvod do SEO
Vysvětlíme si rozdíl mezi User Experience a User Interface a nakoukneme do technického pozadí webu. Co všechno sleduje a kontroluje SEO konzultant?
Nikola Zajíčková [6]
Jiří Komár [7]
Pondělí 02. 11. - 16:00-20:00 Optimalizace vstupních stránek, linkbuilding a práce se SEO nástroji
Vrhneme se na optimalizaci konkrétních vstupních stránek a podíváme se na úvod k linkbuildingu, seznámíme se s jednotlivými SEO nástroji.
Nikola Zajíčková [6]
Středa 04. 11. - 16:00-20:00 Úvod do sociálních sítí
Seznámíme se s nejčastěji používanými sítěmi, jejich rozdíly a pravidly tvorby obsahu a příspěvků. Podíváme se taky do community managementu a do různých situací z praxe.
Tereza Kučková [10]
Lada Pěgřimková [2]
Pondělí 09. 11. - 16:00-20:00 Strategie na sociálních sítí a influencer marketing
Řekneme si proč bychom neměli zapomínat na obsahovou a komunikační strategii, co by měla obsahovat a seznámíme se se světem influencer marketingu.
Tereza Kučková [10]
Lada Pěgřimková [2]
Středa 11. 11. - 16:00-20:00 Úvod do Facebook reklamy
Řekneme si, jak funguje Facebook reklama a proč je tak oblíbená. Podíváme se na různé typy kampaní a na to, jak fungují a jak se dají kombinovat.
Patrik Koziel [8]
Jiří Pernica [9]
Pondělí 16. 11. - 16:00-20:00 Facebook reklama: Podstata remarketingu, statický a dynamický remarketing
V čem spočívá základní princip remarketingu nejen ve Facebook reklamě? A proč se bez remarketingu žádný business neobejde?
Patrik Koziel [8]
Jiří Pernica [9]
Středa 18. 11. - 16:00-20:00 E‑mailing a právo v digitálu
Proč stojí za to rozjet e‑mailing? A na co všechno si dát pozor v oblasti zákona v digitálu?
Monika Poláková [11]
Petra Stupková [12]
Pátek 27. 11. Závěrečný test a předávání certifikátu
Kdo je pravé marketingové áčko? To ukáže závěrečný test. Výsledky pak spolu oslavíme potřesením ruky, předáním certifikátu a možná i něčím dobrým na pití.