Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu. Áčková digitální akademie [ADA] si posvítí na digitální marketing od [A] až po zbožové srovnávače, od prazákladů až po detail. Kdo bude marketingové tipy servírovat a jak to celé bude probíhat prozradila Adéla Langerová, organizátorka Áčkové digitální akademie.
[1] Co je [ADA] a co vás vedlo k tomu zorganizovat studium marketingu v Ostravě?
Áčková digitální akademie je série 13 podzimních večerů, které budou nabité know-how z digitálního marketingu. Naši specialisté seznámí účastníky se světem PPC reklamy a jejich systémy, zbožovými srovnávači, webovou problematikou, správou sociálních sítí a placenou reklamou, e-mail marketingem a nebude chybět ani zasvěcení do práva v digitálu s advokátkou Petrou z Legitas. Účastníci tak získají perfektní přehled o digitálním světě a díky praktickým úkolům, které jim budou specialisté průběžně zadávat, mohou i zjistit, zda by se chtěli specializovat na jednu konkrétní oblast v digitálu.
A proč jsme se rozhodli zorganizovat akademii? No jednoduše proto, že za kvalitním a prakticky zaměřeným vzdělání v marketingovém oboru musíme všichni cestovat do Brna nebo Prahy. Přitom i v našem kraji máme specialisty, kteří mají co předat. Věřím, že se najde i spousta zájemců, kteří příležitost něčemu se přiučit využijí. Máme zkušenosti s různými školeními pro veřejnost, individuálními školeními, s webináři nebo s večerní vzdělávací akcí MarketingON, která se už stihla stát v Ostravě tradicí. Chceme přinést do MSK něco jiného, nového.
[2] Pro koho je [ADA] určená?
Akademie je určena pro všechny, kteří chtějí na sobě pracovat, rozvíjet se a mají zájem působit v oblasti digitálního marketingu. Je to pro studenty, pracující, podnikatele, zájemce, kteří hledají práci a chtějí zkusit tuto oblast nebo pro maminky na mateřské dovolené, které vědí, že chtějí změnit svůj profesní obor.
[3] Proč je počet účastníků omezený?
Celá akademie je především prakticky zaměřená. Chceme každému účastníkovi poskytnout individuální přístup, proto jsme omezili počet studentů. Při vyšším počtu je tento přístup nereálný. Navíc každý výukový blok povedou 2 specialisté, kteří budou účastníkům k dispozici i mimo výukové dny.
[4] Podle jakých kritérií budete účastníky vybírat?
V registračním formuláři se ptáme na 2 základní otázky, které jsou pro výběr opravdu klíčové. Nebudu prozrazovat, podle čeho se přesně budeme rozhodovat. Nerada bych budoucí odpovědi ovlivnila. 🙂
[5] Co akademie účastníky naučí?
Účastník, který se bude pravidelně účastnit jednotlivých částí a uspěje při závěrečném testu [který bez problému zvládne, pokud bude k úkolům přistupovat zodpovědně] získá certifikát. Ten bude vizitkou toho, že jeho držitel disponuje znalostmi z oblasti digitálního marketingu. Absolvent nebude specialistou na konkrétní oblast digitálu, bude mít ale perfektní přehled o tom, co digitál obsahuje, jak jsou jednotlivé části digitálu důležité a jak se vzájemně ovlivňují. Některým akademie může pomoci ujasnit si to, která z marketingových disciplín by jim nejlépe sedla.
[6] Kdo bude školit a jak bude studium probíhat?
Školit budou naši áčkoví specialisté z [Advisio] týmu. Účastníci tady nebudou všech 13 dní potkávat pouze jednu tvář. Poznají 12 odborníků na jednotlivé marketingové disciplíny a ti jim postupně ukážou svoje marketingové vychytávky, které se jim osvědčily v praxi.
Od 12. 10. se budeme 2x týdně potkávat, a to v pondělky a středy od 16:00 – 20:00. V jednotlivých sekcích bude účastníkům představena daná oblast, budou následovat praktické ukázky a závěrem školitelé představí zadání úkolu. Úkoly bude opravdu důležité plnit, protože právě na nich si účastníci danou oblast nejlépe vyzkouší. Úkoly pak budou školitelé vyhodnocovat a konzultovat s účastníky, co bylo správně, co špatně a proč. Tato část akademie bude pro všechny opravdu klíčová.
[7] Proč by se měli aspirující markeťáci přihlásit právě do [ADA]?
Jednoduše proto, že během 13 večerů a 52 hodin získají naprosto skvělý přehled o tom, co digitální marketing je a co vše obnáší. Navíc stráví tyto večery ve společnosti specialistů a dalších mladých markeťáků, takže mohou navázat zajímavé kontakty. Třešničkou na dortu pak bude certifikát, stvrzující odbornou znalost digitálního marketingu.
Je to první ročník, takže i cena celého kurzu je zaváděcí. Motivací pro uchazeče tedy může být i to, že za cenu jednoho pražského školení dostávají komplexní kurz digitálního marketingu, který se věnuje všem důležitým marketingovým disciplínám.
[8] Kde se mohou uchazeči hlásit a do kdy přijímáte přihlášky?
Přihlásit se mohou na našich stránkách [ADA] vyplněním formuláře. Registrace přijímáme pouze do 30. 9., abychom měli dostatek času pro výběr uchazečů a stihli je o tom včas informovat. 🙂
Chcete si rozšířit marketingové obzory nebo hledáte způsob, jak se zorientovat v jednotlivých marketingových disciplínách a najít tu, která by vám nejvíc sedla? Přihlaste se do Áčkové digitální akademie a nastartujte kariéru v digitálu. [ADA] to je komplexní marketingové know-how naservírované na stříbrném podnosu. Přijďte si zobnout, na všechny totiž nezbude.
Štítky: digital marketing digitální marketing facebook Google Ostrava PPC SEO sklik sociální sítě vzdělávání zbožové srovnávače