Štítek: zbožové srovnávače
Heureka: spravujte nové tagy jako profík
V digitálu se vše neustále mění a i samotné zbožové srovnávače proto procházejí vývojem. Projděte si s námi nové tagy na Heurece a vylaďte váš produktový feed k dokonalosti. …
Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center
Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…
Advisio je certifikovaným partnerem Heureky
Heureka prišla s novou certifikací partnerů. Naše PPC áčka už certifikát mají a dokázali tak, že zbožovým srovnávačům rozumí. Co to znamená pro naše klienty?…
Jak na produktový feed pro Favi, Biano a GLAMI stylově
Už si nelámejte hlavu nad různými specifikacemi XML feedů. Přečtěte si, jak na produktový feed u srovnávačů nábytku Favi a Biano a vyhledávače módy GLAMI.…
Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží
Zbožové srovnávače a katalogy si určují svá pravidla a nastavují různé podmínky pro povinné elementy. Pokud na nich chcete inzerovat, musíte jim přizpůsobit…
Áčková digitální akademie v Ostravě
Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…
Zbožáky a období pandemie
V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Přečtěte si, na co si dát pozor, aby byl vliv aktuální situace na váš business co nejmenší.…
Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?
Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e-shopy…
Návod na přidělení přístupů pro správu zbožových srovnávačů
Chtěli byste spolupracovat s agenturou a udělit jí přístup do svých zbožových srovnávačů (Zbozi.cz, Heureka.cz, Google Merchant center případně Mergado.cz)? Přinášíme vám jednoduchý návod, jak to udělat…