Štítek: zbožové srovnávače

Tvorba struktury produktového feedu
Advisio

Advisio

23. 9. 2021 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Heureka: spravujte nové tagy jako profík

V digitálu se vše neustále mění a i samotné zbožové srovnávače proto procházejí vývojem. Projděte si s námi nové tagy na Heurece a vylaďte váš produktový feed k dokonalosti. …

Merchant center
Jan Malatinský

Jan Malatinský

20. 5. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center

Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…

Advisio je certifikovaným partnerem Heureky
Advisio

Advisio

19. 5. 2021 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Advisio je certifikovaným partnerem Heureky

Heureka prišla s novou certifikací partnerů. Naše PPC áčka už certifikát mají a dokázali tak, že zbožovým srovnávačům rozumí. Co to znamená pro naše klienty?…

Favi, Biano a GLAMI titulka
Kateřina Kyselá

Kateřina Kyselá

29. 4. 2021 8 minut čtení

  • [PPC]

Jak na produktový feed pro Favi, Biano a GLAMI stylově

Už si nelámejte hlavu nad různými specifikacemi XML feedů. Přečtěte si, jak na produktový feed u srovnávačů nábytku Favi a Biano a vyhledávače módy GLAMI.…

Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží
Tomáš Hruzík

Tomáš Hruzík

20. 4. 2021 7 minut čtení

  • [PPC]

Jak vyladit produktový feed pro Heureku a Zboží

Zbožové srovnávače a katalogy si určují svá pravidla a nastavují různé podmínky pro povinné elementy. Pokud na nich chcete inzerovat, musíte jim přizpůsobit…

Áčková akademie
Advisio

Advisio

25. 8. 2020 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Konference]

Áčková digitální akademie v Ostravě

Za kvalitním marketingovým vzděláním už nemusíte do Prahy. Ušetřete si cestu, už 12. října 2020 startujeme první ročník akademie marketingu.…

Heureka ověřeno zákazníky
Jan Březovský

Jan Březovský

24. 3. 2020 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Zbožáky a období pandemie

V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Přečtěte si, na co si dát pozor, aby byl vliv aktuální situace na váš business co nejmenší.…

porovnání dvou obchodů
Aneta Vymětalová

Aneta Vymětalová

28. 8. 2019 3 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]
  • [PPC]

Dny dopravy zdarma: jak odměnit zákazníky, a přitom na tom neprodělat?

Doprava zdarma je v posledních měsících velmi diskutovaným tématem. Heureka totiž pro letošní rok zrušila pravidelnou akci Dny dopravy zdarma, a tak se řeší, zda jsou e-shopy…

Nasdílení přístupů na zbozi.cz
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

8. 1. 2018 5 minut čtení

  • [PPC]

Návod na přidělení přístupů pro správu zbožových srovnávačů

Chtěli byste spolupracovat s agenturou a udělit jí přístup do svých zbožových srovnávačů (Zbozi.cz, Heureka.cz, Google Merchant center případně Mergado.cz)? Přinášíme vám jednoduchý návod, jak to udělat…