Úspěch kampaně nezávisí jen na originálně zvolené formě, ale také na vhodné propagaci. Co se skrývá pod značkou ROCKWOOL, teď už nejen v Maďarsku vědí i ti, které téma tepelné izolace dosud nechávalo chladnými.
Eko revoluce v zateplování
Skupina ROCKWOOL je světovým lídrem ve výrobě izolačních materiálů z kamenné minerální vlny. Už od roku 1909 ví, jak na tepelnou izolaci v duchu ekologického cítění. ROCKWOOL v současnosti vlastní celkem 46 výrobních závodů na 5 kontinentech a v 39 zemích.
Rozjezd dlouhodobé spolupráce napříč Evropou
Se skupinou ROCKWOOL jsme si plácli už v roce 2018. Měli jsme tehdy na starost PPC kampaně [Google Ads, Sklik] v České republice a na Slovensku. Spokojenost se spoluprací byla na obou stranách, a tak nám klient přidělil i správu Facebook Ads. Od roku 2020 jsme se začali starat o on-line kampaně pro polský, maďarský a litevský trh.
Sázka na soutěž a hra na správnou notu
Úkol zněl jasně: zvýšit povědomí o značce v Maďarsku tak, aby značka ROCKWOOL fungovala jako synonymum kvalitní tepelné izolace. Neopomenutým cílem kampaně byl také sběr leadů skrze formulář. Skupina ROCKWOOL očekávala 500 leadů.
Soutěž tedy probíhala v Maďarsku v období od 19. října do 12. listopadu 2020. Šance vyhrát 100 m² kamenné vlny jen díky kliknutí na odběr newsletteru byla pro všechny, kteří se zajímají o zateplení staveb, lákavá. Každá soutěž ale potřebuje propagaci. Nebylo na co čekat, a tak jsme to do světa vybubnovali PPC a facebookovou reklamou.
Správné cílení je základ, a proto jsme si dali záležet na akviziční kampani. Uživatele přivedla přímo na vstupní stránku s informací o soutěži a formulářem k vyplnění, který byl hlavní konverzí.
I reklama se může chovat ekologicky – ví, že není na škodu recyklovat. Nasbíraná publika jsme tak využili k remarketingu a v budoucnu budou sloužit jako základ pro další kampaně.
Facebooková smršť
Už po prvním dni bylo z výsledků Facebooku zřejmé, že očekávat pouhých 500 leadů by bylo zbytečně pesimistické. Rozhodli jsme se tedy nepřerušovat podle všeho efektivní a v té chvíli už zaběhnutou optimalizaci na landing page views.
Na finální počet 6 848 registrací do soutěže z FB reklamy jsme se dostali i při zachování rozpočtu. Ten byl poměrně omezený, a proto jsme využili optimalizace CBO[1][1]
Optimalizace rozpočtu kampaně. a rozdělení publik na dvě zhruba stejně početné skupiny.
Do zajímavých čísel se reklama dostala také co do počtu impresí [1 656 857] i unikátního zobrazení jednotlivým uživatelům [419 774].
Skoky na webu
Grafy a výpočty nelžou – vždycky potěší, když je možné se na vlastní oči přesvědčit o tom, že kampaň, na které usilovně pracujete, zafungovala. V době konání soutěže a její propagace došlo na stránce ke skokovému nárůstu návštěv.
Spokojenost na obou stranách
Dosažení mnohonásobně vyššího počtu leadů a přivedení nezvykle velkého množství návštěv na web je znakem vydařené kampaně, ze které jsme se neradovali jen my v [Advisio], ale i náš klient ROCKWOOL, který plánuje obdobné kampaně také v jiných zemích.
Štítky: digital marketing digitální marketing facebook inspirace případová studie sociální sítě