V prvním čtvrtletí roku 2024 jsme navázali spolupráci s klientem Getmi.cz. Hned od začátku jsme se pustili do důkladné revize měření, abychom zajistili co nejpřesnější data. Jde o jeden z prvních kroků, které při  zahájení spolupráce s novými klienty u nás v Advisio děláme. Konkrétně jsme zkontrolovali konverzní a remarketingové kódy a v neposlední řadě také stále důležitější korektní nastavení cookie lišty a režimu souhlasu [consent_mode]. 

Nicméně správné nastavení cookie lišty a dalších parametrů tak, aby odpovídaly platné legislativě, má často za následek jeden nepříjemný efekt, a to úbytek dat. Abychom jejich ztrátě zamezili hned v počátcích spolupráce, rozhodli jsme se klientovi nabídnout naše server-side tagging řešení DataPlus, které umožňuje doměřovat téměř 100 % veškerých dat. Relevantní data jsou alfou a omegou, ať už jde o správu, analýzu, nebo optimalizaci PPC kampaní a dalších online aktivit. 

Více dat = lepší cílení a vyšší obrat

Díky DataPlus jsme získali o 40 % více dat v GA4. Jak nám to pomohlo optimalizovat kampaně tak, že jsme na e-shopu meziročně zvýšili tržby téměř o 44 %? Aby PPC kampaně a jejich chytré strategie a algoritmy fungovaly na maximální možný výkon, potřebují dostatek kvalitních dat. Díky DataPlus jsme reklamním kampaním doručovali podstatně více relevantních dat o konverzích a tržbách. 

Taková data jsou zcela zásadní pro optimální fungování kampaní, zejména pokud jde o kampaně typu Performance Max. Kombinace nových Pmax kampaní zaměřených na stěžejní sortiment klienta a kvalitních dat, kterými jsme reklamní systémy „krmili“, měla za následek významný růst výkonnosti nejen PPC reklamy, ale také e-shopu jako takového. 

Jaké jsou výsledky nasazení DataPlus?

Optimalizaci dat prostřednictvím nástroje DataPlus jsme zahájili na přelomu letošního dubna a května. Po prvním měsíci [květnu] učení následoval významný nárůst tržeb e-shopu, a to překvapivě během letních prázdninových měsíců, které jsou pro klienta typicky slabšími. 

V období 1. 5.–31. 8. dosáhl meziroční nárůst tržeb [podle administrace e-shopu] téměř 44 %!

Veškeré úpravy nám po dohodě klientem umožnily investovat do PPC reklamy více prostředků a zaměřit se na efektivní růst její výkonnosti. Konkrétně došlo k meziročnímu nárůstu útraty v Google Ads o 46 %. Z čísel pro nás bylo zřejmé, že kampaně fungují velmi dobře a nárůst investic do nich má za následek přímo úměrně rostoucí tržby na úrovni celého e-shopu.

Opět se nám potvrdilo, že relevantní data a jejich doměřování jsou pro optimální výkon kampaní extrémně důležité. Chybí vám důležitá data, kvůli kterým přicházíte o zákazníky? Ozvěte se nám a my vám s doměřováním dat pomůžeme.

 

Chci DataPlus

 

Štítky: cookies třetích stran DataPlus konec cookies třetích stran server-side měření server-side tagging server-side tracking

Václav Sliž

Václav Sliž [1]
[1] PPC Supervisor

PPC specialista se zájmem o focení, sport a vše o vesmíru.

Související články

Tomáš Hanus

Tomáš Hanus

16. 8. 2024 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Webová analytika]

DataPlus jako nový doplněk v Upgates

DataPlus je výkonný nástroj pro každý typ e-shopu, který ocení zejména datoví a weboví analytici, ale přinese užitek i majitelům e-shopů, marketingovým manažerům či agenturám. S DataPlus získáte přesnější a podrobnější data, díky kterým lépe porozumíte svým zákazníkům a budete moci efektivněji plánovat své byznysové strategie. Přesnější data totiž znamenají vyšší obraty. Tento nástroj je nyní k dispozici jako doplněk na Upgates. …

Jan Malatinský

Jan Malatinský

15. 1. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [Webová analytika]

[Case study] Jak DataPlus pomohlo rozjet online kampaně Potten & Pannen – Staněk

Český prodejce prestižního kuchyňského vybavení Potten & Pannen - Staněk ztrácel kvůli konci cookies 3. stran klíčová data o svých zákaznících. Zpět k úspěšným online reklamám pomohlo námi vyvinuté DataPlus.…

Jan Malatinský

Jan Malatinský

15. 4. 2024 5 minut čtení

  • [Webová analytika]

Client-side vs. server-side měření: Jaký je rozdíl a co pro vaši reklamu využívat?

Pojmy, které vás při nastavování cílené reklamy rozhodně neminou – client-side a server-side měření. Jde o dva různé přístupy ke způsobu zpracování, ukládání a zabezpečení dat o vašich zákaznících. Ta jsou zásadní pro cílenou reklamu i její vyhodnocování. A my k nim přidáme ještě třetí pojem – server-side tagging. Víte, co si pod nimi přesně představit? A proč jsou pro váš e-shop důležité? …