Zbožové srovnávače
Zviditelníme vás nejen na Heurece

Zbožové srovnávače jsou ztělesněná konverze. Pohybují se v nich totiž uživatelé, kteří už přesně vědí, co si chtějí koupit. Jen hledají kde. Zařídíme, aby vás ve zbožácích vždycky našli. Tahle efektivní reklama vám zvedne tep i konverzní poměr. Buďte tam, kam chodí vaši zákazníci. A buďte tam vidět.

  • Oslovíte zákazníky ve fázi těsně před nákupem
  • Získáte náskok před konkurencí
  • Za málo peněz pořídíte hodně muziky

Nezávazně poptat

 

Za nás mluví výsledky
SE ZBOŽÁKY TO UMÍME, DOSTANEME VÁS NA TOP POZICE

  • O každý projekt pečuje jeden specialista na zbožové srovnávače
  • Propojujeme se zbožáky významné e-shopy
  • Pracujeme pro vás

S agenturou AdVisio spolupracujeme už léta a mohu s klidným svědomím říci, že i díky jejich práci se nám daří meziročně růst o desítky procent v obratu. Ochotně nám pomáhají nejen v PPC, ale i v dalších oblastech on-line marketingu.

Tomáš Petruška https://www.zaluzie24.eu/

Jak probíhá správa zbožových srovnávačů u nás

1

Kontrola struktury XML feedu a úprava dat

Specialista na zbožové srovnávače zkontroluje strukturu vašeho XML feedu. Pomůže vám XML feed vyladit k dokonalosti a ověří správnost odesílaných dat. Veškerá data, která se díky XML feedu exportují do srovnávačů, po zásahu našeho specialisty vyhovují požadavkům systému.

2

Párování produktů a zakládání produktových karet

Stejně důležité jako struktura XML feedu je párování produktů. Náš expert přes zbožáky překontroluje, zda jsou produkty správně pojmenovány a zařazeny do příslušné kategorie podle specifikace srovnávače. Vaše nabídka se pak spáruje s konkrétním produktem v katalogu. K produktům, které se ve srovnávači nenachází, vytvoří specialista zcela nové karty.

3

Určení strategie ve zbožácích a nastavení ceny za proklik

Zbožákový specialista s vámi namixuje vyváženou strategii pro působení ve srovnávačích. Abyste konkurenci přetáhli co nejvíc potenciálních zákazníků, musíte mít nějaký bonus navíc: lepší cenu, dobře dostupné zboží, akční nabídky, nebo třeba dopravu zdarma. Nastavení ceny za proklik je už jen třešničkou na dortu.

4

Průběžná kontrola zobrazování produktů a e-shopu ve zbožácích

Nastavením a spuštěním reklamy proces nekončí. Expert na zbožové srovnávače soustavně kontroluje, jak si vaše produkty ve zbožácích stojí a jak se zobrazují. Provádí úpravy, které vám pomohou vítězit nad konkurencí. Zároveň hlídá, aby vaše peníze vložené do srovnávačů vydělávaly tak, jak mají.

Zbožové srovnávače podrobně

Zbožové srovnávače patří mezi velmi výhodné a účinné marketingové kanály. Díky nim oslovíte zákazníky ve fázi těsně před nákupem. Pokud máte zbožáky dobře nastavené, snadno vyniknete mezi konkurencí.

Mezi nejpoužívanější zbožové srovnávače patří Heureka, Zboží a Google nákupy. Skvělým doplněním jsou také oborové srovnávače: Biano, nebo Favi (nábytek a bytové doplňky), Glami (móda a módní doplňky).

Jsme certifikovaní pro Heureku i Mergado.

Co  všechno pro vás můžeme udělat ve zbožácích?

  • Upravíme strukturu XML feedu a doplníme povinné parametry
  • Zkontrolujeme konverzní kódy
  • Nastavíme vám správně bidding a pohlídáme optimální cenu za proklik
  • Pracujeme s Heureka certifikáty Ověřeno zákazníky
  • Podpoříme vaše zákaznické recenze
  • Pomůžeme vám nasadit Heureka košík, nebo Heureka point (odběrová místa)
  • Optimalizujeme výkon u levných a nevýkonných produktů
  • Párujeme produkty se správnými kartami, nebo vytvoříme nové produktové karty
  • Kontrolujeme XML feedy pro dostupnost
  • Pomůžeme vám získat Pečeť garance na Heurece
  • V čase předvánočním nastavíme Doručení do Vánoc na Heurece
  •  Upravíme vaše produktové popisky
  • Používáme aplikaci Mergado

 

Markeťák radí

Zbožové srovnávače usnadňují vašim zákazníkům nakupování. Pokud ve zbožácích nejste, zbytečně své zákazníky přenecháváte konkurenci.

Radim Vašíček Majitel Advisia, vedoucí PPC týmu & rybář

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.