PPC reklama
Dostaneme z vaší reklamy 3x víc než ostatní

Placená PPC reklama funguje na internetu víc, než cokoli jiného. Čím víc do ní investujete, tím větší zisk přináší. Ale musíte si ji umět dobře nastavit a nasadit na správná místa. A taky musíte vědět, jak ji změřit a optimalizovat. S tím vším vám pomůžeme.

  • Získáte více nových zákazníků
  • Váš konverzní poměr se zvýší
  • Investujete do PPC reklamy, která funguje

Nezávazně poptat

 

Sklik

Hravě zvládneme tvorbu, nastavení i optimalizaci kampaní ve vyhledávací i obsahové síti Seznamu.

Google AdWords

Reklamu na Google máme v malíčku: tvoříme, nastavujeme, optimalizujeme.

Facebook Ads

Vytvoříme, povedeme a vyhodnotíme vaše reklamní kampaně na Facebooku.

RTB

Zmaximalizujeme váš brandový dosah

Zbožové srovnávače

Zviditelníme vás na Heurece a dalších srovnávačích

Za nás mluví výsledky
DO SPRÁVY VAŠICH PPC JDEME NAPLNO, PROTO TO FUNGUJE

  • Máme vlastní tým 7 PPC specialistů
  • Pracujeme pro významné weby a e-shopy
  • Zakládáme si na férovém přístupu
Martin Lehocký

S AdVisiem pracujeme už poměrně dlouho. Pomohli nám s mnoha věcmi, často i nad rámec nasmlouvaných prací. V AdVisiu totiž myslí s přesahem a řeší problémy komplexně. Díky nim nám PPC přináší mnoho nových klientů.

Martin Lehocký www.ckvt.cz

Jak probíhá správa PPC kampaně u nás

1

Určení strategie

O váš projekt se trvale a stabilně stará jeden z našich špičkových PPC specialistů. Ten, po úvodním setkání s vámi, vytvoří strategii pro PPC kampaně. Zjistí, na koho cílit, zda vám bude fungovat spíše bannerová, či textová reklama, prozkoumá konverze a nastaví potřebné procesy.

2

Technická příprava kampaní

Před spuštěním první kampaně propojí váš specialista všechny nezbytně nutné systémy. Propojí váš projekt s Google Analytics, nastaví sledovací skripty, či produktové inzeráty v Skliku, či Google AdWords. Může přidat i propojení s Facebook Ads, nebo s různými porovnávači zboží.

3

Tvorba a vlastní spuštění kampaně

Teprve nyní se PPC specialista dostává k tvoření PPC kampaně podle vašeho zadání. Použije dostatek klíčových slov. Kampaň nasměruje na přehledné URL adresy a přidá jasnou výzvu k akci. Nastaví finanční limity. K dohodnutému datu připravenou kampaň spustí.

4

Správa a optimalizace kampaní

Všechny spuštěné kampaně váš PPC specialista sleduje a optimalizuje je tak, aby z nich dostal co nejvíc. Navržené inzeráty průběžně upravuje a pracuje s cenami prokliků. Nefunkční klíčová slova nahrazuje jinými. Vede kampaň tak, aby se vaše investice proměnily v konverze.

PPC reklama podrobně

PPC (Pay per Click) reklama se platí za proklik a probíhá v PPC systémech, které  představují základ výkonnostního marketingu. V českém prostředí se PPC reklama směřuje především do reklamních systémů Google AdWords a Sklik a do placené části sociální sítě Facebook.

Co pro vás můžeme udělat v rámci PPC reklamy?

Zvláštní kapitolou je pak PPC reklama ve zbožových srovnávačích (Zbozi.cz, Heureka.cz, Glami.cz a další), která však funguje na trochu jiných principech.

S námi budete na internetu vidět
Zeptejte se našich klientů

Mrkněte na reference

Markeťák radí

Segmentace zákazníků podle času a nákupního cyklu zvýší výkon dynamických reklam až o 70%.

Radim Vašíček Jednatel, vedoucí PPC týmu & rybář

Doplňkové služby

Návrh PPC strategie

Připravíme pro vás optimální řešení PPC kampaní tak, aby fungovaly na maximum.

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

Remarketing

Připomeneme zákazníkům přesně to, co si prohlíželi a chtějí si to koupit. V síti Google Adwords.

Produktové kampaně

Zaměříme se na vaše produkty a sestavíme reklamu tak, aby na ni lidé klikali.

Videoreklamy na YouTube a na Facebooku

Navrhneme, které formáty zvolit, nastavíme je do systémů a spustíme.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.