Google AdWords
Správa PPC v Google AdWords

Google AdWords je vůbec nejefektivnější reklamní systém. Za PPC reklamu v Google AdWords platíte pouze tehdy, pokud na ni uživatel klikne, a přijde tak na váš web. Inzerovat můžete ve vyhledávací i obsahové síti Google. Začít můžete s jakýmkoli rozpočtem.

Nezávazně poptat

 

Sklik

Hravě zvládneme tvorbu, nastavení i optimalizaci kampaní ve vyhledávací i obsahové síti Seznamu.

Facebook Ads

Vytvoříme, povedeme a vyhodnotíme vaše reklamní kampaně na Facebooku.

Remarketing

Připomeneme zákazníkům přesně to, co si prohlíželi a chtějí si to koupit. V síti Google Adwords.

RTB

Zmaximalizujeme váš brandový dosah

Google AdWords podrobně

Google AdWords je vůbec nejefektivnější reklamní systém. Za PPC reklamu v Google AdWords platíte pouze tehdy, pokud na ni uživatel klikne, a přijde tak na váš web. Inzerovat můžete ve vyhledávací i obsahové síti Google. Začít můžete s jakýmkoli rozpočtem.

Proč inzerovat v Google AdWords

  • Přitáhnete na vaše stránky nové zákazníky
  • Oslovíte zákazníky v blízkém okolí i ve světě
  • Zacílíte na správné publikum v tu nejlepší chvíli
  • Objevíte se ve vyhledávání Google

Textové reklamy ve vyhledávání

Placené textové reklamy se objevují nad organickými výsledky fulltextového vyhledávání. Nejlepší na této reklamě je, že za ni platíte pouze tehdy, pokud na ni zákazníci kliknou a dostanou se k vám na web. Textové inzeráty navíc mohou obsahovat celou řadu rozšíření (textové úryvky, telefonní číslo, adresu, odkazy na podstránky, hodnocení zákazníků), díky kterým je reklama zajímavější a může informovat zákazníka i o věcech, které se běžně ve vyhledávání nezobrazují.

Reklamy v obsahové síti Google

Placená reklama v obsahové síti má různorodé využití. Platíte buď za klik na ni (PPC), nebo za stanovený počet zobrazení (PPV). Reklamy se zobrazují téměř na 3 milionech webů a aplikací, které tvoří obsahovou síť Google. Můžete využít např. tyto formáty reklam: textové, bannerové a responzivní reklamy, videokampaně, či produktové kampaně. Obsahová reklama se hodí hlavně pro oslovení nových potencionálních zákazníků, kteří službu nebo značku neznají.

Videoreklamy na Youtube

Atraktivní reklama, která má obrovský zásah publika. Na své publikum můžete efektivně zacílit podle pohlaví, věku, zájmů, území apod. Lze využít i remarketing. Videa se dají spouštět samostatně, nebo vkládat do obsahu jiných videí. Reklamním kanálem je Youtube a další partnerské weby Google.

Vybírat můžete ze tří formátů:

  • Videoreklamy TrueView In-stream
  • Bleskové reklamy (Bumper ads)
  • YouTube Masthead

Produktové kampaně

Reklama, která uživatelům představuje konkrétní produkt. V prostředí Google pro ni slouží platforma Nákupy.
Produktové reklamy (někdy také Google Shopping Ads nebo PLA – Product Listing Ads) se objevují pod nebo vedle  textových výsledků hledání a obecně patří mezi nejefektivnější kampaně u většiny e-shopů. Vysoké CTR a skvělý konverzní poměr, to jsou produktové kampaně ve vyhledávání.

Remarketing

Tato reklama cílí na uživatele, kteří už váš web navštívili a něco o vašem e-shopu, či produktu ví. Nabídka produktů v reklamě se přizpůsobuje přímo tomu, co zákazník hledá a chce. Ještě účinnější bývá tzv. dynamický remarketing, který zákazníkovi zobrazuje konkrétní, jím navštívené produkty.

Reklamy propagující mobilní aplikace

Tyto reklamy usilují o více stažení konkrétní mobilní aplikace, nebo o více interakcí s touto aplikací. Zobrazují se pouze v zemích, kde je dostupný placený obsah aplikace.

Doplňkové služby

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

Návrh PPC strategie

Připravíme pro vás optimální řešení PPC kampaní tak, aby fungovaly na maximum.

PPC reklama

Dostaneme z vaší reklamy 3x víc než ostatní

Produktové kampaně

Zaměříme se na vaše produkty a sestavíme reklamu tak, aby na ni lidé klikali.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.