Již proběhlo

26. 11. 2020 13:00 - 14:00

990 Kčbez DPH

ONLINE

Pro koho je školení určeno?

Pro všechny, kteří se chtějí pustit do světa spolupráce s influencery a dostat svou značku mezi více potenciálních zákazníků.

Co se na školení naučíte?

Spolupráce s influencery už dnes patří do základního balíčku online marketingu. Věnuje se mu velké množství značek a osobností. Řekneme si, podle čeho ideální spolupráci vybrat, jak postupovat při jejím domlouvání a vyhodnocení.

[1] Typy influencerů podle jejich zaměření a velikosti publika.
[2] Jak vybrat vhodného influencera.
[3] Na co při domlouvání spolupráce nezapomenout.
[4] Jak zjistit, že byla spolupráce úspěšná.

Máte dotazy, které jste v osnově nenašli? Uveďte je při registraci, aby je mohla Terka zodpovědět.

Školit vás bude

Tereza Kučková

Tereza Kučková [1]
[1] Social Media Specialist

Vytváří obsah na sociální sítě, který lidi zaujme. Do toho drží pevně v rukou community management.

Již proběhlo

26. 11. 2020 13:00 - 14:00

990 Kčbez DPH

ONLINE

Účastníci školení

A dalších 500 firem...