Již proběhlo

9. 7. 15:00-15:45

ZDARMA

ONLINE

Pro koho je školení určeno?

Pro všechny, kdo již viděli rozhraní PPC systémů [Google Ads a Sklik] a Google Analytics, mají spuštěné kampaně a potřebují se v jednotlivých číslech vyznat.

Jaký nový Skill Set si odnesete?

Zjistíte, kde vás v PPC nejvíce tlačí bota. Ukážeme si základní strategie a čísla, která je dobré sledovat. Získáte tak lepší vhled do kampaní a budete schopni lépe určit priority.

[1] Základní PPC strategie a důležité KPI.
[2] Ukážeme si rychlý audit kampaní.
[3] Představíme si postupy pro efektivní vyhodnocování jednotlivých typů kampaní.

Máte dotazy, které jste v osnově nenašli? Uveďte je při registraci, aby je mohl Radek zodpovědět.

Školit vás bude

Radek Swaczyna

Radek Swaczyna [1]
[1] Senior PPC Specialist

Patří k našim nejzkušenějším PPC specialistům, soustředí se výhradně na PPC reklamu pro střední a větší klienty.

Již proběhlo

9. 7. 15:00-15:45

ZDARMA

ONLINE

Proškolili jsme firmy:

Logo Positiv Logo 4sleep Antialergic MedPlus Logo Golf Resort Logo Olzatex Logo Portaflex Logo Pygmalino Logo Primulus Logo Elxio Logo Logo Knihovna Logo Turbonet Logo Čisté dřevo Logo Dante Logo Rockwool Logo Dolní oblast Vítkovice Logo Cooltour Logo ForActiv.cz Logo Master Logo Svět karavanů Logo Moravskoslezské Investice a Development Logo Unimetra Logo Kvados Logo Dům kultury města Ostravy

A dalších 500 firem...