9. 7. 2020 15:00-15:45

ZDARMA

ONLINE

Registrovat

Pro koho je školení určeno?

Pro všechny, kdo již viděli rozhraní PPC systémů [Google Ads a Sklik] a Google Analytics, mají spuštěné kampaně a potřebují se v jednotlivých číslech vyznat.

Co se na školení naučíte?

Zjistíte, kde vás v PPC nejvíce tlačí bota. Ukážeme si základní strategie a čísla, která je dobré sledovat. Získáte tak lepší vhled do kampaní a budete schopni lépe určit priority.

[1] Základní PPC strategie a důležité KPI.
[2] Ukážeme si rychlý audit kampaní.
[3] Představíme si postupy pro efektivní vyhodnocování jednotlivých typů kampaní.

Máte dotazy, které jste v osnově nenašli? Uveďte je při registraci, aby je mohl Radek zodpovědět.

Školit vás bude

Radek Swaczyna

Radek Swaczyna [1]
[1] Senior PPC specialist

Radek patří k našim nejzkušenějším PPC specialistům. V digitálu pracuje již neuvěřitelných 14 let. Posledních 8 se pak soustředí výhradně na PPC reklamu pro střední a větší klienty.

9. 7. 2020 15:00-15:45

ZDARMA

ONLINE

Registrovat

Účastníci školení

A dalších 500 firem...