Již proběhlo

18. 2. 2020 9:00 - 13:00

1 900 Kčbez DPH

AdVisio marketing s.r.o. Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Pro koho je školení určeno?

Pro všechny, kteří chtějí zlepšit úroveň a výsledky e-mailingu nebo teprve plánují s newslettery začít. Základní znalosti e-mailingu výhodou, technické znalosti nejsou podmínkou. Školení je zaměřeno spíše marketingově a je vhodné pro jednotlivce, marketingové managery, majitele e-shopů či jiných firem.

Co vás čeká?

E-mailing je jeden z nejúčinnějších kanálů online komunikace s vysokou návratností investic. Tak proč zrovna vám nefunguje podle představ? Přijďte na školení a zjistěte, jaké chyby nejčastěji děláte a jak nastavit e-mailing, který bude konečně vydělávat.

E-mail marketing není jen o bezhlavém posílání jednoho newsletteru za druhým. Ve 3 tématických blocích se podíváme na e-mailing komplexně a postupně si ukážeme, co všechno může být součástí efektivního e-mail marketingu.

[1] Úvod do e-mail marketingu

V prvním bloku se podíváme na to, jak správně hned na začátku nastavit e-mailing. Ukážeme si, jaké chyby nejčastěji děláte a jak se jich pomocí několika jednoduchých kroků zbavit.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Proč by měl e-mailing patřit mezi nástroje vaší online komunikace
  • Přehled nejčastějších chyb a jak je odstranit
  • Jak newslettery nejen posílat, ale i úspěšně doručit – aneb jak se vyhnout spam složce
  • Způsoby aktivního sběru nových e-mailových kontaktů
  • Jaká data o uživateli sbírat a jak s nimi dále pracovat
  • Jak dělat e-mailing legálně v souladu s nařízením GDPR

[2] E-mailová kampaň od A až do Z

Základem úspěšného e-mail marketingu je bezchybná e-mailová šablona, která odběratele zaujme a správně se zobrazí na počítači i mobilním zařízení. Jak vytvořit a odeslat právě takový newsletter si na praktických příkladech ukážeme v druhém bloku.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Cíle, četnost a správné načasování rozesílek
  • Detailní struktura newsletteru
  • Tvorba e-mailové šablony prakticky bez potřeby grafika a kodéra
  • Základy personalizace v e-mailu
  • Nastavení úspěšné e-mailové rozesílky včetně předmětu a jména odesílatele
  • Jak na vyhodnocování kampaní

[3] Nebojte se automatizovat a segmentovat

Posíláte pouze pravidelné rozesílky na celou databázi? Je čas na změnu. Segmentace vám pomůže lépe zacílit vaše sdělení. Automatizované kampaně vám ušetří spoustu času a přinesou lepší výsledky.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Jak a proč segmentovat databázi kontaktů
  • Co jsou automatické kampaně a jak je jednoduše nastavit
  • Ukázky vzorových segmentů
  • Praktické ukázky scénářů nejoblíbenějších automatických kampaní

 

Co je v ceně školení?


4 hodiny
užitečných informací


diskuze s odborníky z jednotlivých oblastí


občerstvení, aby vám z těch nových podnětů nevyhládlo

Školit vás bude

Veronika Dostálová

Veronika Dostálová [1]
[1] Marketing Manager, Ecomail.cz

Veronika stála u zrodu Ecomailu – jednoho z předních českých řešení pro inteligentní e-mail marketing. Během svého působení v Ecomailu prošla podporou a školením zákazníků z nejrůznějších segmentů, kde získala nespočet cenných zkušeností. Kromě péče o vybrané klienty má Veronika na starosti také marketingovou komunikaci společnosti Ecomail.

Již proběhlo

18. 2. 2020 9:00 - 13:00

1 900 Kčbez DPH

AdVisio marketing s.r.o. Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Proškolili jsme firmy:

Logo Positiv Logo 4sleep Antialergic MedPlus Logo Golf Resort Logo Olzatex Logo Portaflex Logo Pygmalino Logo Primulus Logo Elxio Logo Logo Knihovna Logo Turbonet Logo Čisté dřevo Logo Dante Logo Rockwool Logo Dolní oblast Vítkovice Logo Cooltour Logo ForActiv.cz Logo Master Logo Svět karavanů Logo Moravskoslezské Investice a Development Logo Unimetra Logo Kvados Logo Dům kultury města Ostravy

A dalších 500 firem...

V tak krátkém čase bylo dost rozsáhlé téma pěkně a poutavě shrnuto a určitě jsem si z toho hodně odnesla, minimálně utvrzení v tom, jak se snažím s e-shopem pracovat (kam se ho snažím posunout).


školení Digitální marketing pro eshopy

Školení se mi velmi líbilo, organizačně výborné, velmi kladně hodnotím i občerstvení -jelikož pořádám za naší společnost také školení, musím Vám za to Vaše dát velkou jedničku … děkuji, ráda se zúčastním dalšího školení.


školení Jak na fungující e-mail marketing