Již proběhlo

18. 2. 2020 9:00 - 13:00

1 900 Kčbez DPH

AdVisio marketing s.r.o. Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Pro koho je školení určeno?

Pro všechny, kteří chtějí zlepšit úroveň a výsledky e‑mailingu nebo teprve plánují s newslettery začít. Základní znalosti e‑mailingu výhodou, technické znalosti nejsou podmínkou. Školení je zaměřeno spíše marketingově a je vhodné pro jednotlivce, marketingové managery, majitele e‑shopů či jiných firem.

Co se na školení naučíte?

E‑mailing je jeden z nejúčinnějších kanálů online komunikace s vysokou návratností investic. Tak proč zrovna vám nefunguje podle představ? Přijďte na školení a zjistěte, jaké chyby nejčastěji děláte a jak nastavit e‑mailing, který bude konečně vydělávat.

E‑mail marketing není jen o bezhlavém posílání jednoho newsletteru za druhým. Ve 3 tématických blocích se podíváme na e‑mailing komplexně a postupně si ukážeme, co všechno může být součástí efektivního e‑mail marketingu.

[1] Úvod do e‑mail marketingu

V prvním bloku se podíváme na to, jak správně hned na začátku nastavit e‑mailing. Ukážeme si, jaké chyby nejčastěji děláte a jak se jich pomocí několika jednoduchých kroků zbavit.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Proč by měl e‑mailing patřit mezi nástroje vaší online komunikace
  • Přehled nejčastějších chyb a jak je odstranit
  • Jak newslettery nejen posílat, ale i úspěšně doručit – aneb jak se vyhnout spam složce
  • Způsoby aktivního sběru nových e‑mailových kontaktů
  • Jaká data o uživateli sbírat a jak s nimi dále pracovat
  • Jak dělat e‑mailing legálně v souladu s nařízením GDPR

[2] E‑mailová kampaň od A až do Z

Základem úspěšného e‑mail marketingu je bezchybná e‑mailová šablona, která odběratele zaujme a správně se zobrazí na počítači i mobilním zařízení. Jak vytvořit a odeslat právě takový newsletter si na praktických příkladech ukážeme v druhém bloku.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Cíle, četnost a správné načasování rozesílek
  • Detailní struktura newsletteru
  • Tvorba e‑mailové šablony prakticky bez potřeby grafika a kodéra
  • Základy personalizace v e‑mailu
  • Nastavení úspěšné e‑mailové rozesílky včetně předmětu a jména odesílatele
  • Jak na vyhodnocování kampaní

[3] Nebojte se automatizovat a segmentovat

Posíláte pouze pravidelné rozesílky na celou databázi? Je čas na změnu. Segmentace vám pomůže lépe zacílit vaše sdělení. Automatizované kampaně vám ušetří spoustu času a přinesou lepší výsledky.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Jak a proč segmentovat databázi kontaktů
  • Co jsou automatické kampaně a jak je jednoduše nastavit
  • Ukázky vzorových segmentů
  • Praktické ukázky scénářů nejoblíbenějších automatických kampaní

 

Co je v ceně školení?


4 hodiny
užitečných informací


diskuze s odborníky z jednotlivých oblastí


občerstvení, aby vám z těch nových podnětů nevyhládlo

Školit vás bude

Veronika Dostálová

Veronika Dostálová [1]
[1] Marketing manager, Ecomail.cz

Veronika stála u zrodu Ecomailu – jednoho z předních českých řešení pro inteligentní e‑mail marketing. Během svého působení v Ecomailu prošla podporou a školením zákazníků z nejrůznějších segmentů, kde získala nespočet cenných zkušeností. Kromě péče o vybrané klienty má Veronika na starosti také marketingovou komunikaci společnosti Ecomail.

Již proběhlo

18. 2. 2020 9:00 - 13:00

1 900 Kčbez DPH

AdVisio marketing s.r.o. Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Účastníci školení

A dalších 500 firem...

V tak krátkém čase bylo dost rozsáhlé téma pěkně a poutavě shrnuto a určitě jsem si z toho hodně odnesla, minimálně utvrzení v tom, jak se snažím s e‑shopem pracovat (kam se ho snažím posunout).


školení Digitální marketing pro eshopy

Školení se mi velmi líbilo, organizačně výborné, velmi kladně hodnotím i občerstvení -jelikož pořádám za naší společnost také školení, musím Vám za to Vaše dát velkou jedničku … děkuji, ráda se zúčastním dalšího školení.


školení Jak na fungující e‑mail marketing