Již proběhlo

31. 10. 2019 09:00-13:00

1 490 Kčbez DPH

Advisio Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Pro koho je školení určeno?

Pro majitele, marketingové manažery, správce e‑shopů a všechny, kdo se chtějí stát digitálními manažery schopnými strategicky řídit marketing svého e‑shopu.

Co se na školení naučíte?

Ve 3 tematických blocích si postupně řekneme, jak strategicky řídit online marketing vašeho e‑shopu. Naučíte se rozpoznat výkonné kanály a spojit je v živý organizmus, který pod vaším vedením poroste.

 

[1] Výkonnostní reklama od A do Z

Jak poznat úspěšnou PPC kampaň? Přináší inzerce na zbožových porovnávačích dostatečné zisky? Ukážeme si, jak řídit výkonnostní kanály a jak je správně vyhodnocovat.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Aktuální trendy v oblasti výkonnostního marketingu
  • Jak měřit a vyhodnocovat PPC reklamu
  • Možnosti zbožových srovnávačů a jejich optimalizace
  • Jak efektivně pracovat s reklamou na sociálních sítích
  • Práce a reporting výsledků z Google Analytics

[2] Práce se sociálními sítěmi

Naučíte se, jak správně pracovat se svojí komunitou. Tvořte obsah, který budou vaši fanoušci milovat.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Aktuální trendy v oblasti socíálních sítích
  • Facebook na výbornou
  • Instagram na výbornou
  • Business manager a reklama na sociálních sítích
  • Tvorba a příprava unikátního obsahu

[3] Jak správně podpořit značku v digitálu

“Když vám shoří továrna, značka je to, co zůstane – Jeff Bezos, Amazon.com”

Nezapomínejte na svou značku a budujte povědomí o vašem byznys brandu. Vyplatí se to.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Jak uvažovat nad reklamou na podporu značky
  • YouTube reklama a Brand lift
  • Jak plánovat reklamní kampaně
  • Content is King

[4] Bonus

Byznys tipy a případové studie

V rámci bonusového bloku si ukážeme celou řadu inspirativních příkladů, případových studií a doporučení pro e-commerce. Nezapomeneme ani na společnou diskuzi.

Co je v ceně školení?


4 hodiny
užitečných informací


diskuze s odborníky z jednotlivých oblastí


občerstvení, aby vám z těch nových podnětů nevyhládlo

Školit vás bude

Lada Pěgřimková

Lada Pěgřimková [1]
[1] Social ads specialist

Lada žije kampaněmi na sociálních sítích, Google i Skliku. Zajišťuje komplexní správu PPC reklamy pro naše klienty a stará se o to, aby byl jejich byznys vidět vždy na těch správných místech.

Jiří Komár

Jiří Komár [2]
[2] CEO

Již od roku 2006 se pohybuje v prostředí digitálního marketingu. S digitálem poradil již stovkám klientů. Je posedlý dokonalostí. Jeho hlavní úlohou v naši agentuře je propojovat marketingové kanály, hledat nové cesty a posouvat projekty našich klientů vpřed.

Již proběhlo

31. 10. 2019 09:00-13:00

1 490 Kčbez DPH

Advisio Josefa Šavla 1271/12 709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Účastníci školení

A dalších 500 firem...