Cíle projektu

[1]

Zvyšování obratu e‑shopu

[2]

Budování komunity na sociálních sítích

[3]

Rozšiřování linkbuildingové sítě a optimalizace webu

Správa sociálních sítí

Pro Super zoo spravujeme firemní profil na Facebooku i Instagramu. Na těchto dvou sítích a na YouTube řešíme také community management. Klienta prezentujeme jako rádce pro všechny majitele mazlíčků. Na Facebooku se zaměřujeme na informativní, vzdělávací, zábavné a interaktivní linky příspěvků. Snažíme se komunitu nejen zabavit, ale také stmelit a posílit zde brand. Instagram pak plníme fotkami mazlíčků z prodejen nebo z prostředí domova. Kromě krásných fotek mazlíčků postujeme i fotky, které jsou více propojeny s brandem, ale zároveň nenarušují nastavenou linku. Nastavený cíl dosáhnout 10 000 followers pro získání swipe up funkce, jsme již splnili, ale neusínáme na vavřínech a stále se snažíme posouvat Instagram dál.

Zobrazit FB stránku Super zoo

Reklama na sociálních sítích

Facebooková reklama je zaměřena zejména na budování brandu a zasažení co nejvíce relevantních uživatelů. Nechybí zde ani kampaně výkonnostního charakteru zaměřené na prodej. Na starosti máme HR kampaně na nábor nových zaměstnanců, propagaci nových prodejen nebo jejich remodelingu. Zajímavá je také video škola, kde se uživatelé skrz videa dozvídají praktické rady od specialistů Super zoo. Nelze opomenout speciální video kampaň, která byla věnována poděkování zaměstnancům za jejich práci v době koronakrize. Dbáme na sjednocenou komunikaci, proto mají bannery a videa takový vzhled, aby si uživatelé vždy spojili danou reklamu právě se Super zoo.

Výkonnostní marketing

Ve výkonnostním marketingu pracujeme v rámci systémů Google Ads a Skliku se všemi formáty reklamy. Nejstabilnější výkon ve vyhledávací síti přinášejí produktové kampaně a vysoko se drží také dynamické reklamy ve vyhledávání. Obsahová síť má dobrý výkon především v remarketingových kampaních. Důležité je pro nás zvýšit povědomí o značce Super zoo a přivést nejen na e‑shop, ale také do kamenných prodejen, nové zákazníky. V minulosti se nám podařilo oslovit vysoký počet nových zákazníků pomocí videoreklamy.

SEO

V rámci optimalizace pro vyhledávače jsme se zaměřili na rozšiřování odkazové sítě e‑shopu Superzoo.cz. Součástí naší strategie je i pravidelná kontrola a vylepšování technické stránky webu, aby byl e‑shop co nejvíce přátelský pro vyhledávače Google a Seznam. Organickou návštěvnost se nám díky tomu daří meziročně zvyšovat.

Naše spolupráce v číslech

5 let spolupráce

10 konzultantů

5 velkých měsíčních porad

90+ rozjetých kampaní v Ads, Sklik, FB Ads

5 000 Fanoušků na sociálních sítích

950 % Více návštěvníků na webových stránkách

350 % Meziroční nárůst obratu z Facebooku

Od roku 2015 se návštěvnost na webových stránkách výrazně navýšila. Přispěla k tomu nejen placená reklama, ale také povědomí o značce Super zoo. V roce 2019 bylo na stránkách o 950 % více návštěvníků než v roce 2015.

Od roku 2015 se snažíme dostat Super zoo do povědomí nových zákazníků a proměnit je v zákazníky stálé. V průběhu spolupráce se nám podařilo každým rokem přivést na e‑shop více nových zákazníků než v předchozím roce. Nejenže jsme na e‑shop přivedli nové zákazníky, ale také se nám podařilo meziročně navyšovat tržby z placené reklamy.

„Vzájemné spolupráce s Advisiem si velmi vážíme. Při hledání vhodné agentury je pro nás vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci a profesionálové ve svém oboru. S Advisiem máme někdy pocit, že neřídíme agenturu vzdálenou 250 km od nás, ale "kolegy" z vedlejšího oddělení.“

Pavel Kopřiva

Pavel Kopřiva
Marketing manažer