Cíle projektu

[1]

Dlouhodobě zvyšujeme obrat na e-shopu

[2]

Budujeme silnou komunitu na sítích

Máme 92 000 fanoušků na Facebooku a Instagramu

[3]

Staráme se o viditelnost Super zoo napříč onlinem

Content stavíme na emocích a práci s komunitou

Pro Super zoo jsme rozjeli sociální sítě tak, aby to bavilo nejen mazlíčky, ale i jejich páníčky. Na Facebooku mícháme kampaně, zajímavosti i zábavu, zatímco na Instagramu hrají hlavní roli roztomilí chlupáči – a to jak z prodejen, tak z domácí pohody. Stories a Reels plníme akcemi, soutěžemi a chytrými tipy, které nejen pobaví, ale i naučí. Videa? Jasně! TikTokový vibe přenášíme i do Reels a hrajeme si s trendy. Komunitu nejen bavíme, ale taky stmelujeme a posilujeme brand Super zoo.

Zobrazit FB stránku Super zoo

Facebooková reklama pro Super zoo je jako správná péče o mazlíčky – funguje, baví a přináší výsledky!

Pro Super zoo tvoříme reklamu, která nejen že funguje, ale také baví a zapojuje. Facebookovou reklamu zaměřujeme především na výkon. Neustále testujeme a optimalizujeme kampaně, abychom dosáhli maximálních výsledků. Díky dynamickému remarketingu a prospectingovým kampaním podle kategorií pomáháme oslovit nové zákazníky, zatímco produktové kampaně udržují stálý zájem.

Sjednocujeme celou komunikaci, aby vše – od katalogových kampaní po bannery a videa – neslo jasný rukopis Super zoo. Propojení brandu se zážitkem ze slevových akcí, jako jsou Super days, kdy zákazníci nakoupí se slevou 15 %, přináší vysokou návratnost investic.

Reklama není jen o prodeji. Staráme se i o budování brandu a oslovujeme širokou, ale relevantní cílovou skupinu. Zajišťujeme HR kampaně na nábor nových kolegů, propagujeme nově otevřené či modernizované prodejny a tvoříme obsah, který propojuje komunitu mazlíčkářů s brandem.

Reels, příspěvky na Facebooku a zábavné články plné užitečných rad pro majitele mazlíčků nejen zvyšují návštěvnost e-shopu, ale také posilují vztah mezi zákazníky a Super zoo. To vše za nízké náklady, díky kterým dostáváme z každé kampaně maximum.

Vymazlené reklamy napříč onlinem

Ve výkonnostním marketingu pro Super zoo jedeme naplno – pracujeme s Google Ads, Sklik i Microsoft Ads. Největší úspěch slaví produktové kampaně, především Performance Max, které zajišťují maximální výkon. Dynamické reklamy ve vyhledávání a remarketing v obsahové síti se postarají o to, aby žádný potenciální zákazník nezůstal opomenut.

Nejde jen o prodej, zaměřujeme se také na budování povědomí o značce Super zoo a její stále rostoucí síti prodejen v Česku i na Slovensku. Při speciálních akcích oslovujeme nové zákazníky pomocí video reklamy a připomínáme se těm, kteří už značku znají, pomocí chytrých remarketingových kampaní. Každá kampaň je promyšlená tak, aby nejen zaujala, ale i přinášela dlouhodobé výsledky.

SEO, které pomáhá [nejen] mazlíčkům

Jsme pro každou dobrou věc!

V rámci SEO pro e-shop Superzoo.cz jsme rozšířili odkazovou síť na weby útulků a zvířecích stanic, kde Superzoo pravidelně pomáhá. Tím zajišťujeme nejen růst návštěvnosti, ale i podporu dobré věci. Organickou návštěvnost zvyšujeme chytře – využíváme relevantní klíčová slova a aktuální témata z oblasti péče o zvířata.

Nezapomínáme ani na technickou stránku věci – pravidelně kontrolujeme a vylepšujeme web, aby byl co nejpřátelštější pro vyhledávače jako Google a Seznam. Naše SEO strategie pomáhá růst e-shopu a současně propojuje Superzoo s komunitou milovníků zvířat.

Organická návštěvnost Super zoo

Naše spolupráce v číslech

10 let spolupráce

8 konzultantů

2 velkých měsíčních porad

80+ rozjetých kampaní v Ads, Sklik, FB Ads

92 000 Fanoušků na sociálních sítích

350 % Meziroční nárůst obratu z Facebooku

„Vzájemné spolupráce s Advisiem si velmi vážíme. Při hledání vhodné agentury je pro nás vždy důležité mít flexibilně nastavenou komunikaci s lidmi, kteří jsou nadšenci a profesionálové ve svém oboru. S Advisiem máme někdy pocit, že neřídíme agenturu vzdálenou 250 km od nás, ale "kolegy" z vedlejšího oddělení.“

Pavel Kopřiva

Pavel Kopřiva
Marketing manažer