Síla značky a marketingu: Růst Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj je příkladem značky, která umí spojit tradici s moderním přístupem. Proto se rozhodli posunout marketing z čistě brandové komunikace směrem k výkonnostním strategiím a jako partnera si vybrali nás. Cílem naší spolupráce bylo zvýšení tržeb z prodeje merche a nárůst návštěvnosti prohlídkových tras. Potýkali jsme se se ztrátou dat, což bránilo cílení na relevantní publika. Řešení? DataPlus, detailní analytika a přístup k interním datům.
Společně jsme za rok spolupráce dosáhli výrazných výsledků – zvýšili jsme návštěvnost prohlídek v Plzni, Nošovicích a Velkých Popovicích a posílili online prodej merche ikonických značek, jako jsou Pilsner Urquell, Radegast, Kozel, Gambrinus a Birell. A jedeme dál!
„V roce 2024 jsme převzali správu kampaní a postupně se nám podařilo optimalizovat náklady při současném růstu obratu na e-shopu. Díky pečlivé strategii a kontinuální práci na kampaních se nám podařilo dosáhnout rekordních tržeb za posledních 5 let.“ Adam Novák, Key Account Manager
„S agenturou Advisio jsme začali spolupracovat na začátku roku 2024 a už teď víme, že to byla trefa do černého, protože nám na e-shopu okamžitě narostly tržby. Kromě toho nám pomohli i v zajištění lepší návštěvnosti našich prohlídkových tras. Nejvíce na nich oceňuji komplexní profesionální přístup, přátelské jednání a věřím, že spolupráce bude jenom vzkvétat. “