Cíle projektu

[1]

Zvýšení povědomí o značce

[2]

Zvyšování tržeb e‑shopu pomocí výkonnostních kanálů

[3]

Propagace jednotlivých poboček v digitálu

Výkonnostní marketing

Ve všech zemích jsme nasadili PPC kampaně v plné síle a nyní používáme téměř všechny dostupné reklamní formáty jak v systému Google Ads, Skliku nebo i v Bing Ads. Ve vyhledávání stabilně nejlepší výsledky přináší produktové kampaně, v obsahu zase dynamický remarketing, nebo remarketingové responzivní inzeráty na různé akce. Pro polský a maďarský e‑shop jsme placené kampaně rozjížděli až v roce 2017, kdy jsme také řešili agendu kolem zakládání a nastavování jednotlivých účtů v maďarském a polském prostředí. V roce 2020 se v těchto zemích soustředíme na pomoc při spuštění nových e‑shopových řešení a následnou podporu kamenných prodejen.

Zvyšování povědomí o značce

Pomocí dobře nastaveného marketingového plánu a hlavně dobře zacílených kampaní se nám daří zvyšovat celkové povědomí o značce HECHT. Zvyšuje se hledanost značky, respektive návštěvnost e‑shopu a je jasně patrný ROPO efekt.

Naše spolupráce v číslech

6 let spolupráce

3 konzultanti na projektu

3 projektové porady měsíčně

350 % Nárust uživatelů

1 100 % Nárust objednávek

1 300 % Nárust tržeb

Výsledkem dlouhodobé spolupráce a otevřenosti klienta k naším doporučením, je mimo jiné také výrazný nárůst tržeb v e‑shopech. Názorným příkladem je e‑shop HECHT v České republice, jehož tržby vzrostly o 1 300 % od začátku spolupráce.

„Na Advisiu oceňuji nejvíce profesionální přístup, jejich znalosti v oblasti výkonnostního marketingu a trpělivost, s jakou nám vždy vše vysvětlí a ukážou. Pomohli nám nastartovat a hlavně udržet růst tržeb v e‑shopech.“

Jan Libánský

Jan Libánský
Marketingový ředitel