Cíle projektu

[1]

Postupné zvyšování obratu e‑shopu

[2]

Zefektivnění běžících PPC kampaní

[3]

Rozšíření povědomí o značce

[4]

Zvyšování konverzního poměru

Správa FB stránky

Po dobu naší správy Facebook stránky Chyť a pusť se nám podařilo zvýšit počet fanoušků z 3 000 na aktuálních 31 780 (a stále nekončíme 🙂 ). Facebook se navíc stal velmi zajímavým zdrojem tržeb s nízkou nákladovostí. Mimo to fanoušci pravidelně komunikují se značkou, sdílejí obsah, komentují a dosah příspěvků pořád roste.

Díky naší práci jde o aktuálně nejlepší Facebook stránku rybářského e‑shopu v Česku a na Slovensku.

Zobrazit FB stránku Chyť a pusť

Obsahový marketing

Pro klienta jsme navrhli kompletní obsahovou strategii, jejímž cílem bylo najít vhodná témata, která by na web přilákala uživatele z fulltextového vyhledávání (Seznam a Google).

Výsledkem naší práce je rybářský magazín, do kterého píší samotní rybáři. Díky tomuto přístupu má klient velmi kvalitní obsah za rozumné náklady.

Zobrazit magazín Chyť a pusť

E‑mail marketing

Každý týden chodí do e‑mailových schránek nadšených rybářů designově vyladěné newslettery. Díky jejich automatizaci jsme podchytili celý proces přihlášení k odběru a nabízíme tak zákazníkům jedinečné akce, dokonalá videa i kvalitní vybavení k vodě.

PPC a RTB

Jelikož jsme sami rybáři, snažíme se to zužitkovat také v textech inzerátů. V kreativě se zase snažíme klást důraz na jednoduchost a také na pěkné fotky ryb, které rybáře osloví. Vždy se tak jedná o fotky přímo od rybářů a fanoušků Chyť a pusť, nikoliv z fotobanky.

Naše spolupráce v číslech

5 let spolupráce

10 konzultantů na projektu

4 projektové porady měsíčně

90+ rozjetých kampaní v Ads, Sklik, FBAds

341 % Meziroční narůst obratu z PPC kampaní

381 % Meziroční nárůst obratu z Facebooku

130 % Meziroční nárůst obratu z e‑mail marketingu

Za prvních 6 měsíců se nám podařilo ztrojnásobit počet fanoušků na Facebooku.
Týdenní organický dosah příspěvků je průměrně 65 000 uživatelů, v maximech pak až 200 000 uživatelů.

Aktuálně má stránka 31 700 aktivních fanoušků.

Díky naši práci se Facebook Chyť a pusť stal nejlepší stránkou s rybářskou tématikou na území České a Slovenské republiky.

Meziroční srovnání tržeb v období spolupráce.

„S Advisiem jsme si sedli na první dobrou. Přesně věděli, kam a jak mají zacílit komunikaci. Za více než 3 roky spolupráce jsme získali spoustu nových klientů a stabilně se nám zvyšuje obrat měsíc od měsíce. “

Martin Poslední

Martin Poslední
majitel firmy Chyť a pusť