Správa FB stránky
Po dobu naší správy Facebook stránky Chyť a pusť se nám podařilo zvýšit počet fanoušků z 3 000 na aktuálních 31 780 (a stále nekončíme 🙂 ). Facebook se navíc stal velmi zajímavým zdrojem tržeb s nízkou nákladovostí. Mimo to fanoušci pravidelně komunikují se značkou, sdílejí obsah, komentují a dosah příspěvků pořád roste.
Díky naší práci jde o aktuálně nejlepší Facebook stránku rybářského e‑shopu v Česku a na Slovensku.
Obsahový marketing
Pro klienta jsme navrhli kompletní obsahovou strategii, jejímž cílem bylo najít vhodná témata, která by na web přilákala uživatele z fulltextového vyhledávání (Seznam a Google).
Výsledkem naší práce je rybářský magazín, do kterého píší samotní rybáři. Díky tomuto přístupu má klient velmi kvalitní obsah za rozumné náklady.
E‑mail marketing
Každý týden chodí do e‑mailových schránek nadšených rybářů designově vyladěné newslettery. Díky jejich automatizaci jsme podchytili celý proces přihlášení k odběru a nabízíme tak zákazníkům jedinečné akce, dokonalá videa i kvalitní vybavení k vodě.
PPC a RTB
Jelikož jsme sami rybáři, snažíme se to zužitkovat také v textech inzerátů. V kreativě se zase snažíme klást důraz na jednoduchost a také na pěkné fotky ryb, které rybáře osloví. Vždy se tak jedná o fotky přímo od rybářů a fanoušků Chyť a pusť, nikoliv z fotobanky.
Naše spolupráce v číslech
5 let spolupráce
10 konzultantů na projektu
4 projektové porady měsíčně
90+ rozjetých kampaní v Ads, Sklik, FBAds
341 % Meziroční narůst obratu z PPC kampaní
381 % Meziroční nárůst obratu z Facebooku
130 % Meziroční nárůst obratu z e‑mail marketingu
Za prvních 6 měsíců se nám podařilo ztrojnásobit počet fanoušků na Facebooku.
Týdenní organický dosah příspěvků je průměrně 65 000 uživatelů, v maximech pak až 200 000 uživatelů.
Aktuálně má stránka 31 700 aktivních fanoušků.
Díky naši práci se Facebook Chyť a pusť stal nejlepší stránkou s rybářskou tématikou na území České a Slovenské republiky.
Meziroční srovnání tržeb v období spolupráce.
„S Advisiem jsme si sedli na první dobrou. Přesně věděli, kam a jak mají zacílit komunikaci. Za více než 3 roky spolupráce jsme získali spoustu nových klientů a stabilně se nám zvyšuje obrat měsíc od měsíce. “