Psaní. Focení. Propagování. Jen o tom už to dávno není. Na řadu přichází ochutnávání!

Ač se to nezdá, online marketing je značně náročný. O to více, když tvoříte reklamu pro cukrárnu Ollies. Abyste podali ty nejlepší výsledky, musíte ochutnávat. Jednou. Dvakrát. Třikrát. Porovnávat chutě. Stylizovat kousky čokolády a čokoládových trubiček.

DSC_9052

V pracovní době nejenže můžete ochutnávat, vy musíte! Neustále musíte na zmrzliny myslet a představovat si jejich krásné barvy a úžasné chutě. Co na tom, že vám tečou sliny. Musíte makat! Vymýšlet, jaký úhel na fotografii by zmrzlinám nejvíce slušel, a která slova by zalahodila oku zákazníka.

DSC_9028

A je to náročné! Co kdybychom takových klientů měli více? To by byl konec. To by možná celé AdVisio padlo. Nezvedli bychom se ze židlí. Rodiny by nás opustily, protože bychom byli v práci ve dne v noci. Utrpěli bychom zástavu srdce zmrzlinou. Ale upřímně, ta představa nám ani moc nevadí. My se té výzvě postavíme čelem. Se lžičkou v ruce!

DSC_8993

Jednoho slunečného dne za námi přijela Vanilková, Malinová, MangováČokoládová zmrzlina. Smály se na nás z kelímků už z dálky a naše pracovní nasazení se logicky ubralo právě tímto směrem. Někteří z nás jsou mlsnější, než mlsní, a tak se z toho stal přímo psychologický boj se sebou samými. Ale zvládli jsme to. A pustili se do stylizování a focení. Co ovšem přišlo po focení, raději nechtějte vědět. Kouzlo. Magický okamžik. Vmžiku zbyla jen prázdná miska. To by ani sám Copperfield nedokázal!

DSC_9080

A teď důležitá otázka. Která byla ta nejlepší? Dlouho, předlouho jsme přemýšleli. Jelikož jsme ale milovníci ovoce, za královnu jsme zvolili Malinovou. Přesněji přímo malinový sorbet. Vybrat ale jednu nejlepší je skutečně oříšek. Však posuďte sami. Uvidíte, že nám dáte za pravdu 🙂 A to jich v Ollies mají více než jen 4!

DSC_8962 DSC_9007

Do focení dobrot se s velkou chutí pustila naše kreativní kolegyně Lucie Nohlová.

 

Sylvie Kaviková

Sylvie Kaviková [1]
[1] Copywriter

Bývalý zaměstnanec Advisio.