V Advisio se snažíme práci automatizovat a usnadňovat. Když se v našem týmu objevil Honza Malatinský, datový analytik s přesahem, vytvoření vlastní aplikace už nebylo pouze vidinou do budoucna, ale rovnou jedním z jeho klíčových úkolů.

Co je Advisio App?

Naše vlastní aplikace, která nám dennodenně usnadňuje práci [a to bez nadsázky]. Dříve jsme museli nasazovat scripty na jednotlivé účty, zapisovat jejich údaje do Google Spreadsheets a hlídat, aby upozornění chodilo tomu, kdo se o daný účet aktuálně stará. Díky plnému napojení na všechny spravované systémy i na náš online docházkový program [také vlastního vývoje], aplikace přesně ví, jaké jsou na projektu služby a kdo je má na starost. Aktuálnímu správci tedy posílá veškeré informace, které by měl včas vědět.

[Áčkový tip] Nechcete v práci ztrácet čas úkoly, které je možné automatizovat? Přidejte se k nám! U nás nenecháváme kolegy zdlouhavě zpracovávat úkoly, které může udělat naše appka.

Chci pracovat v Advisio

 

A co aplikace umí?

Kafe nám ještě nevaří, ale šetří spoustu času. Specialista přijde ráno do práce a už má e-mail s kontrolou svých účtů. Tam hned vidí srovnání tohoto měsíce, předcházejícího měsíce a stejného měsíce v loňském roce. Vše jak v číslech, tak i v grafu. Zároveň vidí stav kreditu na účtu [u menších účtů, kde není zpětná fakturace] a skóre optimalizace účtů. Po přečtení e-mailu má přehled o tom, jaké účty budou v ten den potřebovat jeho okamžitou péči.

Upozorňuje ihned na chyby v inzerci

Pokud nastane jakýkoliv problém v účtu Google Merchant Center [klesne počet položek v produktovém feedu nebo je jich zamítnuto více než je obvyklé], konzultant tuto informaci dostane ihned a může na to i okamžitě reagovat.

Co to znamená pro klienty? Produktové kampaně běží bez problémů.

Usnadňuje nasdílení účtu klienta

Google neustále zvyšuje nároky na bezpečnost, a proto i jednoduché nasdílení nového účtu pod správcovský účet podléhá verifikaci přes kód. To je důvod, proč máme v aplikaci možnost propojení účtu klienta jednodušší cestou. Specialista pouze vloží číslo inzertního účtu a aplikace na daný účet rovnou pošle žádost o nasdílení. Ověřování není v tomto případě nutné a opět to šetří čas.

Co to znamená pro konzultanty? Nulová starost s verifikací a složitým sdílením účtu.

Dává vědět, když dojde k poklesu kreditu

Nemůže se stát, aby se neinzerovalo kvůli chybějícímu kreditu. U kreditu si proto konzultanti individuálně nastavují částku, u které je aplikace upozorní na pokles kreditu. Občas se objeví problém se zamítnutím transakce u karty klientů — i v tomto případě specialisti dostanou informaci o daném problému.

Co to znamená pro klienty? Reklamním kampaním nedělají výpadky dobře, díky appce k nim nedochází.

Ukáže náhled reklamy podle země

V týmu máme rodilé mluvčí pro Slovensko, Maďarsko a Polsko. Jelikož někteří spravují reklamy z naší kanceláře v Ostravě, neměli bez použití VPN možnost podívat se na reklamy tak, jako by byli v jiné zemi. Toto opět vyřešila naše aplikace, kde si jednoduše překliknou na zemi, u které potřebují výsledky vyhledávání vidět.

Co to znamená pro klienty? Optimalizované kampaně pro jakoukoliv zemi, kde působí.

Hlídá za nás pravopis

Velice užitečný je integrovaný slovník pro reklamy. Občas se každému z nás stane, že se uklikne. Nechceme ale vypouštět kampaně s chybami, proto na ně aplikace hned upozorní a my je odstraníme ještě před spuštěním inzerce. Zároveň máme možnost slovník učit nová slova, která ještě nezná. Nereportuje nám tak počeštěná slova atd.

Co to znamená pro klienty? Reklamy bez chyb.

A to je jen začátek

Aplikaci neustále vylepšujeme o další funkce, takže toho bude umět do budoucna mnohonásobně víc. Chceme hlavně usnadnit a zefektivnit správu PPC účtů. Dokážeme tak šetřit náš čas, klientům jejich peníze a ještě eliminujeme chyby, které můžou vzniknout.

Potřebujete pomoci s PPC nebo něčím, co vaše podnikání drží zpátky? Ozvěte se nám, rádi vám poradíme.

Chci mít lepší výsledky PPC reklamy

 

Štítky: Advisio App PPC

fotografie Markéta Gramesová

Markéta Gramesová [1]
[1] Strategic PPC Partner

Seniorní PPC specialista se zálibou v moderních technologiích a cestování.

Související články

Jan Malatinský

Jan Malatinský

16. 2. 2024 5 minut čtení

  • [Webová analytika]

Cookies třetích stran končí: Proč je váš e-shop potřebuje?

V posledních několika letech už není slovo „cookies” velkou neznámou snad pro nikoho. Cookie lišty se nás dennodenně ptají, jestli chceme cookie ve svém prohlížeči povolit, nebo ne. Co to ale přesně znamená, co jsou cookies 3. stran a co obsahují a proč by měly zajímat hlavně e-shopy?…

Jan Malatinský

Jan Malatinský

15. 1. 2024 5 minut čtení

  • [Případová studie]
  • [Webová analytika]

[Case study] Jak DataPlus pomohlo rozjet online kampaně Potten & Pannen – Staněk

Český prodejce prestižního kuchyňského vybavení Potten & Pannen - Staněk ztrácel kvůli konci cookies 3. stran klíčová data o svých zákaznících. Zpět k úspěšným online reklamám pomohlo námi vyvinuté DataPlus.…