9. listopadu jsme spustili marketingový cyklus MarketingON. Akci pro všechny příznivce on-line marketingu a e-commerce. Přednáškový večer chceme opakovat pravidelně alespoň 2x ročně. Těšit se můžete vždy na letní a podzimní edici. Aby se vám mezitím nestýskalo a mohli jste si své marketingové obzory rozšiřovat pravidelně, připravili jsme pro vás navíc praktické workshopy MarketingON Skill.

Skillerem snadno a rychle

Skill jsme vymysleli pro lidi. Pro ty, kteří na sobě chtějí pracovat, rozvíjet se a zároveň získané zkušenosti zúročit ve své práci, projektu, či byznysu. Nudný suchopár, dloubání v nose a pocit, že každou chvíli usnete, u nás rozhodně nečekejte. Celou dobu se něco zajímavého děje. Všechny workshopy jsou zdarma. Co si ještě přát víc?

Sladěný obsah a výkon, dobrý základ každého on-line podnikání

Na Skillu načerpáte informace hlavně v oblasti výkonnostního a obsahového marketingu. Výkon představuje placenou reklamu (v obsahové i vyhledávací síti, na sítích, či ve zbožácích), obsah sází na sílu copy textů a dalšího souvisejícího obsahu. Bez dobrého obsahu bude výkon pokulhávat. A naopak. Pokud skvělý obsah nezviditelníte placenou reklamou, dozví se o něm minimum lidí. Existují samozřejmě výjimky: písek z Marsu, živá voda, nebo něco podobně unikátního. Sláva podobných specialit se skutečně šíří sama. Ovšem máte-li k prodeji něco obyčejnějšího a chcete obstát v konkurenčním boji, musíte se spolehnout sami na sebe a zajistit, aby se obsah a výkon vzájemně podporovaly. V tomto směru vám workshopy MarketingON Skill mohou pomoci.

PPC kampaň krok za krokem

První dva workshopy MarketingON Skill již proběhly. Pilotní díl workshop seriálu odvysílal 23. listopadu PPC killer Radek Swaczyna. Ten všem zúčastněným předvedl, jak vytvořit a spustit PPC kampaň, která zafunguje a přinese tolik žádané konverze.

radek-swaczyna-marketingon-skill

Malá velká kouzla s obsahem

První prosincovou středu jste mohli strávit na workshopu copywriterky Radky Legerské. Barevné slidy, praktické úkoly a domácí bábovka pro všechny. Netradiční, veselý workshop umožnil nahlédnout do základů obsahové strategie a přinesl pár tipů, jak jakýkoli e-shop, nebo web vylepšit hned teď a způsobem „urob si sám“.

radka-legerska-marketingon-skill

Heureka, Zboží a my druzí

Poslední předvánoční workshop se teprve chystá. Zbožákový matador Jiří Bunček na něm prozradí, jak zkrotit XML feedy a jiná divnozvířátka na Heurece a Zboží a dostat z cenových porovnávačů maximální zisk.

Přijďte se na Jirku podívat už 14. prosince v 17 hodin do ostravského Hubu a oddechněte si na chvíli od všeho toho předvánočního shonu. Zaregistrujte se zdarma.

jiri-buncek-marketingon-skill

Cenové porovnávače jdou mimo vás? Unikl vám workshop, kterého jste se chtěli účastnit? Nesmutněte a sledujte nás na Facebooku a spol, tam se za čerstva dozvíte, co kdy a kde připravujeme.

Těšíme se na vás, ať se s vámi setkáme kdekoli.

Love #mkton

Štítky: marketingon marketingon skills školení vzdělávání

Radka Legerská

Radka Legerská [1]
[1] Senior Copywriter

Píše a obsahu, který prodává, se věnuje už déle než 12 let. Bez kafe nežije, hodně čte a jednou napíše knihu [nebo dvě].