Už 13 let pomáháme firmám prosadit se online a téměř od začátku k marketingu přistupujeme komplexně. Komplexní ale nebyla firemní identita ani komunikace naší značky navenek. Proto přišel čas na změnu. Změnu, která jasně řekne, kdo, co a proč je Advisio.

Jdeme rebrandovat

Věděli jsme, že cesta k novému Advisio bude dlouhá. Věděli jsme taky, že ji nezvládneme projít sami, že potřebujeme někoho, kdo se na Advisio podívá jinýma očima. Volba padla na brand.familyKarla Novotného, gurua v budování značek u nás.

Během tří celodenních workshopů jsme si spolu s Karlem vyjasnili, co má směrem k zákazníkům naše značka komunikovat. Vyspecifikovali jsme si hodnoty i konkurenční výhody a společně jsme se dopracovali k archetypu naší značky. Advisio jako Mudrc pomáhá lidem pochopit okolní svět. Svět digitálního marketingu.

Tématem konzultací byl i renaming[1][1]
Změna názvu značky.
. Tak daleko jsme ale nakonec nemuseli zajít. Karel nám pomohl uvědomit si, že ten archetypální mudrc, myslitel, rádce je hluboce zakořeněný i v našem názvu.

Rádcovství máme hluboko zakořeněné v DNA naší značky

Začínáme designovat

Díky Karlovi jsme už věděli, co máme jako značka komunikovat. Zatím jsme ale nevěděli, jak to komunikovat. Oslovili jsme Víta Rýznara, aby přetavil hodnoty značky do vizuálu. Po třech návrzích jsme konečně dospěli k finální podobě brand identity, která perfektně vystihovala Advisio.

Zalíbil se nám jednoduchý vizuální styl, který si z vědeckých prací, encyklopedií a slovníků půjčuje [závorky], a chytře s nimi pracuje v rámci celé firemní identity.

Nová firemní identita pracuje s vysvětlujícími závorkami, které znáte ze slovníků a encyklopedií:

Závorky symbolizují to, že u nás vždycky najdete vysvětlivku, radu nebo poznámku pod čarou, která vás v digitálním marketingu spolehlivě uvede do souvislostí. Jednoduše dávají najevo, že Advisio má nastudováno a v tom, co dělá, se vždy opírá o zkušenosti a ověřená fakta.

A teď přichází dřina

S logem a design manuálem v ruce jsme si uvědomili, že největší dřina je teprve před námi. Čekal nás redesign webu, tvorba offline materiálů, nastavení celkové komunikace a tonality značky a další spousta věcí, které jsme si na začátku ani neuvědomovali.

Dali jsme dohromady šestihlavý interní tým s pracovním názvem „Rebrand“ a pustili se do toho. Vizuály webu a všech online i offline materiálů zajišťoval grafik Filip Košnar, texty dodával náš kopík Krystian Szynder a z pozice Brand Managerky [Advisio] jsem celý rebranding koordinovala. Finální podobu jsme pak vždy schvalovali skupinově.

Po zhruba roce usilovné práce máme hotovo. Skoro. Ve víru změn jsme se pustili i do úpravy interních procesů, které teď ještě ladíme. Společně s interiérovou designérkou pracujeme také na změně našich kanceláří, kde se nová identita významně promítne. Rebranding jsme pojali komplexně, není jen o vizuálu a logu, ale zasahuje hluboko do celé filozofie firmy.

Měníme se k lepšímu a nepřestáváme na sobě pracovat. Protože když posouváme sebe, posouváte se i vy, naši klienti. A to je náš hlavní cíl.

Štítky: advisors Agentura digital marketing digitální marketing dreamjob marketing nová identita nový vizual rebranding

Adéla Langerová

Adéla Langerová [1]
[1] Brand Manager

Brand a event managerka, fanynka hudby a divadla s mírnou závislostí na gumových medvídcích.