Webová analytika
Změříme a vyhodnotíme vaše reklamy

Bez měření nevíte, jestli vaše on-line reklama funguje. Díky propojení s Google Analytics vás naučíme rozumět vašemu webu. Nastavíme měření a jeho výsledky vám vysvětlíme. S konkrétními čísly v ruce zjistíte, do čeho investujete zbytečně a co se vám naopak vyplácí. Logicky a s přehledem.

  • Dozvíte se detaily o chování zákazníků na vašem webu
  • Sami zvládnete sledovat výsledky měření
  • Dokážete ze získaných dat vytěžit maximum

Nezávazně poptat

 

Google Analytics

Ukážeme vám, co umí Google Analytics, a nastavíme vám základní i pokročilé statistiky.

Google Tag Manager

Vysvětlíme vám, proč je dobré GTM mít a jak s ním pracovat

Google Search Console

Pomocí tohoto nástroje objevíme na vašem webu všechny stránky, které nejsou v pořádku.

Podle získaných čísel optimalizujeme vaše kampaně
Za nás mluví výsledky

  • Každý projekt má svého webového analytika
  • Analyzujeme výkon významných webů a e-shopů
  • Posíláme pravidelné reporty

Jak děláme webovou analytiku u nás

1

Analýza současného stavu využívání analytických nástrojů

Webový analytik nejprve zjistí, jestli výkon svých reklam, či jiných on-line aktivit měříte a vyhodnocujete. Probere s vámi, proč je měření důležité a co všechno můžete získat s přesnými čísly v ruce. Pokud analytické nástroje používáte, zhodnotí webový analytik nastavení jednotlivých metrik i celkovou úspěšnost měření.

2

Definice důležitých KPI a jejich sledování

Společně s vámi a s expertem na PPC zvolí váš webový analytik klíčové metriky (KPI), které vám umožní sledovat úspěšnost vašich reklam. Podle naměřených výsledků bude PPC expert průběžně optimalizovat spuštěné reklamní sestavy a kampaně.

3

Výběr a nastavení vhodných analytických nástrojů

Webový analytik vám doporučí nejvhodnější analytické nástroje a zajistí jejich správné propojení s vašimi systémy. Zároveň nastaví vše, co je potřeba. Kromě základních analytických nástrojů od Google vám navrhne také další aplikace, které vaše měřicí aktivity vhodně doplní.

4

Sledování výsledků a pravidelné reporty

Výsledky vašich reklam webový analytik pravidelně sleduje a úzce přitom spolupracuje s PPC expertem, který na základě získaných čísel vaši reklamu optimalizuje. Analytik na konci každého měsíce zpracuje podrobný report a společně s grafickými statistikami vám jej pošle.

Webová analytika podrobně

Nástroje určené pro webovou analytiku vám pomohou s měřením všech aktivit, které jsou pro on-line marketing klíčové.

  • Dozvíte se detaily o chování zákazníků na vašem webu
  • Sami zvládnete sledovat výsledky měření
  • Dokážete ze získaných dat vytěžit maximum

Jaké analytické a měřicí nástroje používáme?

  • Google Analytics: základní statistický nástroj
  • Google Tag Manager: správa měřicích a reklamních skriptů na webu
  • Google Search Console, Collabim: SEO
  • HotJar, SmartLook: pohyb a chování uživatelů na webu
  • PageSpeed Insight, GTmetrix: rychlost webu
  • Marketing Miner: data mining

 

S námi budete na internetu vidět
Zeptejte se našich klientů

Mrkněte na reference

Markeťák radí

Měřte všechno, co jde. Čím víc dat a čísel dáte do kupy, tím lépe se vám budou plánovat všechny marketingové aktivity. Ne jen ty v PPC reklamě.

Radek Swaczyna PPC virtuóz & aktivní běžec

Doplňkové služby

Analýza klíčových slov

Prozkoumáme relevantní klíčová slova, určíme jejich potenciál a vybereme pro vás ta vhodná.

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

Audit e-mailingu

Zhodnotíme vaše dosavadní e-mailingové kampaně a navrhneme jak se nalezených chyb zbavit.

SEO audit

Analýza SEO aktivit. Prohlédneme důkladně váš web, najdeme chyby a ukážeme vám, jak je odstranit a web vylepšit.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.