Strategie STDC
Chytíme vaše zákazníky během nákupního procesu

Jen prodávat dnes už vážně nestačí. Zákazník je složitý živočich a k jeho ulovení je potřeba klást pasti rafinovaně. Každý, kdo vaši značku na webu jen pozoruje, se může proměnit v platícího zákazníka. Stačí ho správně a opakovaně zaujmout. A my přesně víme, jak, čím a kdy zahrát na strunu, která rozehraje nákupní symfonii. Prozradíme vám to.

  • Zacílíte na své zákazníky správně
  • Začnete pracovat na kvalitním obsahu
  • Zaplatíte si reklamu, která vám přinese konverze
  • Díky měření a vyhodnocování nebudete vyhazovat peníze z okna

Nezávazně poptat

 

Reklama ve fázi SEE

Poradíme vám, jaká reklama a postupy účinkují v nákupní fázi SEE, kdy se zákazník teprve rozhlíží.

Reklama ve fázi THINK

Doporučíme vám nejlepší reklamní formáty pro nákupní fázi THINK, kdy zákazník o produktu přemýšlí.

Reklama ve fázi DO

Vybereme s vámi reklamní formáty vhodné pro nákupní fázi DO, kdy zákazník nakupuje.

Reklama ve fázi CARE

Navrhneme vám řešení, jak se zákazníkem pracovat po nákupu, tedy ve fázi CARE.

Za nás mluví výsledky
Respektujeme nákupní proces, proto u vás zákazníci nakupují

  • Preferujeme individuální přístup
  • Dobře cíleným obsahem zvyšujeme obrat e-shopů
  • Sledujeme trendy

Jak probíhá návrh a realizace strategie STDC u nás

1

Zhodnocení současné brandové komunikace a obsahu

Strategii SEE-THINk-DO-CARE se u nás věnuje celý tým expertů. Obsahový specialista a brandista projdou všechny vaše komunikační a prodejní kanály. Zhodnotí, zda je vaše značka v komunikaci konzistentní a zjistí, jak to s obsahem umíte a jak ho při prodeji používáte. UX specialista si posvítí na použitelnost vašeho webu a navrhne nezbytné změny.

2

Specifikace publik a výběr komunikačních kanálů

Obsahový specialista společně s PPC expertem specifikují kvalifikovaná publika, na která budou cílit. Definují společný záměr publika, které spojují stejné zájmy, v jednotlivých nákupních fázích a doporučí vám nejvhodnější komunikační kanály a reklamní formáty.

3

Typizace obsahu a volba vhodných reklamních formátů

Obsahář zvolí typ obsahu komunikovaný v každé z nákupních fází a vytvoří plán, kdy, kde a co publikovat. PPC specialista přesně specifikuje, jaké reklamní formáty se budou během nákupního procesu používat a stanoví potřebný budget pro to, aby placené inzeráty fungovaly.

4

Průběžné měření zvolených aktivit

Měření je během aplikace strategie STDC nesmírně důležité. Dáváme si na něm tedy záležet. Webový analytik pečlivě nastaví cíle, které bude hlídat a kontinuálně sleduje úspěšnost nastavených aktivit. Hodnotí, jak která aktivita funguje a navrhuje, co je třeba pozměnit, či upravit. O výsledcích měření vás pravidelně informuje.

Tajemství strategie STDC

Framework STDC zkvalitňuje práci on-line marketérů od roku 2013, kdy jej poprvé publikoval Avinash Kaushik. V centru této přelomové teorie stojí ZÁKAZNÍK a s ním spojený nákupní proces. A možnými zákazníky jsou vlastně všichni, kdo brouzdají internetem.

Zákazníci se podle fází nákupního procesu dělí na 4 skupiny:

  • Fáze SEE Náhodní diváci: jen přihlíží, ale spojuje je stejný zájem a záměr
  • Fáze THINK Hledači: chtějí něco koupit, hledají to a přemýšlí nad nákupem
  • Fáze DO Nakupující: nakupují, anebo jsou těsně před nákupem
  • Fáze CARE Věrní zákazníci: vrací se a nakupují opakovaně

Framework See Think Do Care

Úspěšnou strategii STDC tvoří 3 složky: obsah, marketing a měření. Jedna bez druhé nefungují dobře. Pomůžeme vám najít kvalifikovaná publika, připravíme poutavý obsah, poradíme vám, jak ho propagovat a které placené kanály si vybrat pro reklamu. Všechny aktivity změříme a vyhodnotíme.

Proč pracovat se strategií STDC

  • Zacílíte na své zákazníky správným způsobem ve správný okamžik
  • Začnete pracovat na kvalitním obsahu
  • Zaplatíte si reklamu, která vám přinese konverze
  • Díky měření a vyhodnocování nebudete vyhazovat peníze z okna

Doplňkové služby

Analýza klíčových slov

Prozkoumáme relevantní klíčová slova, určíme jejich potenciál a vybereme pro vás ta vhodná.

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

Automatické e-mailingové kampaně

Vybereme vhodný e-mailingový nástroj, kampaně automatizujeme a zacílíme podle preferencí.

Kontinuální SEO

Váš web trvale monitorujeme, navrhujeme vylepšení, provádíme úpravy podle posledních trendů.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.