RTB
Zmaximalizujeme váš brandový dosah

Reklamy není nikdy dost. Svůj brand můžete zásadně podpořit díky platformám, které umožňují nákup reklamního prostoru způsobem RTB (real-time bidding). Brandové kampaně zvyšují povědomí o vaší značce. Díky nim rostete. A díky RTB porostete ještě rychleji. Ukážeme vám jak na to.

  • Výrazně zviditelníte svou značku
  • Jedno zobrazení reklamy dostanete za velmi výhodnou cenu
  • Získáte lepší data pro analýzu výkonnosti a přesné zacílení

Nezávazně poptat

 

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

Návrh PPC strategie

Připravíme pro vás optimální řešení PPC kampaní tak, aby fungovaly na maximum.

PPC reklama

Dostaneme z vaší reklamy 3x víc než ostatní

Webová analytika

Změříme a vyhodnotíme vaše reklamy

Za nás mluví výsledky
ZÍSKÁME PRO VÁS PROSTOR TAM, KAM SE JINÍ NEDOSTANOU

  • Každý projekt má svého RTB specialistu
  • Děláme RTB pro významné e-shopy
  • Chceme ty nejlepší výsledky

Jak probíhá správa RTB u nás

1

Volba vhodného DSP nástroje

PPC specialista se zaměřením na RTB vám nejprve navrhne, jak nákup display reklamy pomocí real-time biddingu probíhá. Poradí vám, který DSP nástroj je vhodný právě pro vaši firmu. Nejčastěji využíváme AdForm, ale nebráníme se ani jiným DSP platformám.

2

Definice KPI, výběr metrik a tvorba RTB strategie

Navrhneme vhodnou RTB strategii a vytvoříme plán kampaní. PPC expert vybere relevantní metriky a definuje podrobně cílové skupiny, na které budeme prostřednictvím takto nakoupené display reklamy mířit. Ve spolupráci s vámi, případně s naším grafikem a copywriterem, připraví PPC specialista potřebné kreativy (bannery, textové inzeráty apod.)

3

Nastavení a spuštění kampaní v DSP systému

Připravené kampaně PPC specialista nasadí do DSP systému, nastaví všechny potřebné věci a vybere co nejpřesnější cílení. Poté zařídí samotné spuštění kampaní.

4

Průběžný monitoring kampaní a vyhodnocení

Výsledky vašich reklam PPC specialista pravidelně sleduje a úzce přitom spolupracuje s webovým analytikem. Na základě získaných výsledků PPC expert vaše kampaně postupně optimalizuje a na konci měsíce vám vždy podá zprávu o tom, jak si vaše kampaně vedly.

RTB podrobně

Real time bidding (RTB) umožňuje nákup a prodej bannerových ploch v reálném čase. Imprese se prodávají v aukcích, které probíhají díky nástrojům SSP a DSP.

SSP (Supply-side platform) patří poskytovateli, který reklamní plochy nabízí. Pro vstup inzerenta do aukcí slouží DSP (Demand-side platform). DSP nástrojů je celá řada, ale nejčastěji se v českém prostředí používá AdForm.

Display reklama nakupovaná metodou real time biddingu představuje alternativu ke klasickému nákupu reklamy skrze mediální agentury. Význam a obliba RTB prudce roste.

Proč využívat RTB?

  • Výrazně zviditelníte svou značku
  • Jedno zobrazení reklamy koupíte velmi výhodně
  • Využití remarketingu dostane další dimenzi
  • Získáte lepší data pro analýzu výkonnosti a přesné zacílení

Co budeme měřit?

Zaměříme se hlavně na pokročilé metriky:

  • Post-imprese
  • Post-kliky
  • Interakce s bannerem
  • Viditelné imprese

Markeťák radí

Pokud vám PPC nestačí, roztáhněte křídla a nakupujte reklamní plochy pomocí RTB. Je to technologie budoucnosti.

Radim Vašíček Majitel Advisia, vedoucí PPC týmu & rybář

Doplňkové služby

Google AdWords

Reklamu na Google máme v malíčku: tvoříme, nastavujeme, optimalizujeme.

Sklik

Hravě zvládneme tvorbu, nastavení i optimalizaci kampaní ve vyhledávací i obsahové síti Seznamu.

Facebook Ads

Vytvoříme, povedeme a vyhodnotíme vaše reklamní kampaně na Facebooku.

Google Analytics

Ukážeme vám, co umí Google Analytics, a nastavíme vám základní i pokročilé statistiky.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.