Remarketing
Zamíříme na vaše zákazníky a nemineme

Remarketing: maximálně účinný způsob cílení PPC reklamy. Stačí pár prohlédnutých produktů a zákazník označený pomocí cookies spadne do paměti reklamního systému. Přesně zacílená reklama (na prohlížený web či produkt) ho pronásleduje v celé obsahové síti. A to tak dlouho, dokud u vás zákazník nenakoupí. Umíme remarketing dobře nastavit i optimalizovat. Správně zobrazenou reklamou dostaneme zákazníka přesně tam, kam potřebujeme: k nákupu.

  • Ukážete zákazníkům přesně to, co chtějí vidět
  • Připomenete se zákazníkům ve správnou chvíli
  • Zvýšíte návratnost svých investic do reklamy

Nezávazně poptat

 

Návrh PPC strategie

Připravíme pro vás optimální řešení PPC kampaní tak, aby fungovaly na maximum.

Reklama ve fázi THINK

Doporučíme vám nejlepší reklamní formáty pro nákupní fázi THINK, kdy zákazník o produktu přemýšlí.

Google AdWords

Reklamu na Google máme v malíčku: tvoříme, nastavujeme, optimalizujeme.

Sklik

Hravě zvládneme tvorbu, nastavení i optimalizaci kampaní ve vyhledávací i obsahové síti Seznamu.

Facebook Ads

Vytvoříme, povedeme a vyhodnotíme vaše reklamní kampaně na Facebooku.

Remarketing podrobně

Jak funguje remarketing?

  • Remarketing probíhá v systémech Google AdWords i Sklik. Lze ho nastavit také na Facebooku.
  • Ke spuštění remarketingu potřebujete měřicí script, který se nasadí na web. Tento script sbírá data o zákaznících a pamatuje si je.
  • Pokud zákazník na vašem webu strávil nějaký čas, zobrazuje se mu v obsahové síti taková reklama, která mu zobrazí přesně cílenou nabídku.

K čemu a jak slouží dynamický remarketing?

  • Dynamický remarketing cílí ještě rafinovaněji. Díky měřícímu scriptu si systém pamatuje, jaké konkrétní produkty si zákazník na vašem webu prohlížel.
  • Pomocí XML feedů se systém propojí s Google Nákupy (dynamický remarketing v Adwords), nebo se Zboží.cz (dynamický retargeting v Skliku). Odtud pak bere obrázky a další info o produktech na vašem webu a promítá je do reklam.
  • Dynamické reklamy skládá systém automaticky z informací, které získává díky XML feedu.

Co pro vás můžeme v rámci remarketingu udělat?

  • Přípravíme remarketingové kampaně v obsahové síti.
  • Vytvoříme textové i bannerové podklady ke kampaním.
  • Pomůžeme vám s XML feedy pro dynamický remarketing.
  • Spustíme vám funkci opuštěný košík.
  • Nastavíme vhodná publika a postaráme se o vyloučení uživatelů, kteří již nakoupili.
  • Kampaně průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme.

Co budeme měřit?

  • Konverze
  • Návratnost
  • Míru prokliku

 

 

Markeťák radí

Nezapomeňte z publika pro remarketing vyloučit ty, kteří už nákup dokončili. Pokud to neuděláte, produkt pronásleduje zákazníka dál. Vy zbytečně platíte reklamu a zákazník z toho může být otrávený.

Markéta Gramesová PPC specialistka & pohodářka

Doplňkové služby

Google Analytics

Ukážeme vám, co umí Google Analytics, a nastavíme vám základní i pokročilé statistiky.

Audit PPC kampaní

Projdeme všechny vaše reklamní kanály a navrhneme, co zlepšit

PPC reklama

Dostaneme z vaší reklamy 3x víc než ostatní

Chcete také úspěšný projekt?

Požádejte nás nezávazně o řešení. Ozveme se vám, naplánujeme osobní setkání, zjistíme, jaké jsou vaše potřeby a připravíme orientační cenovou nabídku.






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.