Reklama ve fázi SEE
Reklamní formáty a postupy ve fázi SEE

V nákupní fázi SEE cílíme na nejširší skupinu zákazníků, kterou spojují 2 věci: společný zájem a totožný záměr. Jde o náhodné diváky, kteří se ale mohou kdykoli proměnit v platící zákazníky. Pomůžeme vám jak s vhodným obsahem, tak s výběrem propagačních kanálů a reklamních formátů. Vše důkladně změříme a vyhodnotíme.

Nezávazně poptat

 

Strategie STDC

Chytíme vaše zákazníky během nákupního procesu

Reklama ve fázi THINK

Doporučíme vám nejlepší reklamní formáty pro nákupní fázi THINK, kdy zákazník o produktu přemýšlí.

Reklama ve fázi DO

Vybereme s vámi reklamní formáty vhodné pro nákupní fázi DO, kdy zákazník nakupuje.

Reklama ve fázi CARE

Navrhneme vám řešení, jak se zákazníkem pracovat po nákupu, tedy ve fázi CARE.

Reklama ve fázi SEE

Kanály a média, kde zaujmeme náhodné diváky ve fázi SEE

  • Sociální sítě
  • Videa
  • Blogy
  • Reklama v obsahové síti

Co můžeme pro váš byznys udělat ve fázi SEE

  • Připravíme vám vizuálně atraktivní bannery pro reklamu v obsahové síti
  • Napíšeme poutavé články pro váš blog
  • Poradíme vám, jak vytvořit krátká videa s obsahem, který zaujme
  • Ujmeme se správy vašich firemních sítí: umíme Facebook, Twitter, Instagram i jiné
  • Vymyslíme interaktivní obsah: soutěže, akce, výzvy

Co budeme ve fázi SEE měřit a hodnotit

  • Zásah, dosah, frekvence (videa a reklama v obsahové síti)
  • Interakce
  • % nových návštěv na webu
  • Vybavení si reklamy
  • Rozpoznaní značky
  • Zapojení a interakce (sociální sítě)

Doplňkové služby

Facebook Ads

Vytvoříme, povedeme a vyhodnotíme vaše reklamní kampaně na Facebooku.

Copywriting

Podle analýzy klíčových slov vytvoříme obchodní texty, které zaujmou nejen vyhledávače

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.