Reklama ve fázi DO
Reklamní formáty a postupy ve fázi DO

Na zákazníky v nákupní fázi DO se zaměřuje většina obchodníků přednostně. Skupina Nakupujících představuje totiž tu nejsnadnější kořist a nejrychlejší cestu k zisku. Podceňovat fázi SEE a THINK se nevyplácí. Připravujete se tak o podstatnou část zákazníků, kteří cílovou rovinkou nákupního procesu proběhnou právě na vašem e-shopu. I pro fázi DO navrhneme vhodný obsah, vybereme propagační kanály a způsob komunikace. Vše pečlivě změříme a vyhodnotíme. Poradíme vám také, co zlepšit na vašem webu.

Nezávazně poptat

 

Reklama ve fázi SEE

Poradíme vám, jaká reklama a postupy účinkují v nákupní fázi SEE, kdy se zákazník teprve rozhlíží.

Reklama ve fázi THINK

Doporučíme vám nejlepší reklamní formáty pro nákupní fázi THINK, kdy zákazník o produktu přemýšlí.

Strategie STDC

Chytíme vaše zákazníky během nákupního procesu

Reklama ve fázi CARE

Navrhneme vám řešení, jak se zákazníkem pracovat po nákupu, tedy ve fázi CARE.

Reklama ve fázi DO

Kanály a média, kde zaujmeme nakupující ve fázi DO

  • Reklama ve vyhledávací síti
  • Reklama v obsahové síti
  • Remarketing a dynamický remarketing
  • Reklama ve zbožových srovnávačích
  • E-mailing

Co můžeme pro váš byznys udělat ve fázi DO

  • Připravíme reklamní sestavy pro reklamu v obsahové síti
  • Vytvoříme vizuálně atraktivní bannery pro reklamu v obsahové síti
  • Nastavíme chytré cílení pro remarketing
  • Vyladíme výkonné produktové kampaně
  • Připravíme personalizované newslettery
  • Doporučíme, co zlepšit na webu (přidat reference a doporučení, přidat možnost stažení mobilní aplikace, přidat rozhraní pro registrované uživatele aj.)

Co budeme ve fázi DO měřit a hodnotit

  • Míra dokončení nákupu
  • Konverze/CPA
  • Příjmy/ROAS
  • Profit/ROI

Doplňkové služby

Remarketing

Připomeneme zákazníkům přesně to, co si prohlíželi a chtějí si to koupit. V síti Google Adwords.

SEO

Zlepšíme vaše pozice ve vyhledávačích

E-mail marketing

Oslovíme vaše zákazníky. E-mailem

Zbožové srovnávače

Zviditelníme vás na Heurece a dalších srovnávačích

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.