Reklama ve fázi CARE
Reklamní formáty a postupy ve fázi CARE

Zákazníci v nákupní fázi CARE mají veliký potenciál, který ovšem řada obchodníků skoro vůbec nevyužívá. Tato nákupní fáze se zaměřuje na věrné zákazníky, tedy na ty, kteří se vrací a nakupují opakovaně. Připravíme vám strategický plán pro fázi CARE, pomůžeme s tvorbou obsahu, vybereme vhodné propagační kanály a vyhodnotíme výsledky měření.

Nezávazně poptat

 

Reklama ve fázi SEE

Poradíme vám, jaká reklama a postupy účinkují v nákupní fázi SEE, kdy se zákazník teprve rozhlíží.

Reklama ve fázi THINK

Doporučíme vám nejlepší reklamní formáty pro nákupní fázi THINK, kdy zákazník o produktu přemýšlí.

Reklama ve fázi DO

Vybereme s vámi reklamní formáty vhodné pro nákupní fázi DO, kdy zákazník nakupuje.

Strategie STDC

Chytíme vaše zákazníky během nákupního procesu

Reklama ve fázi CARE

Kanály a média, kde zaujmeme věrné zákazníky

  • Reklama v obsahové síti
  • Sociální sítě
  • Videa
  • E-mailing

Co můžeme pro váš byznys udělat ve fázi CARE

  • Navrhneme bannery pro reklamu v obsahové síti
  • Sestavíme remarketingové kampaně

Co budeme ve fázi CARE měřit a hodnotit

  • Opakované nákupy
  • Pravděpodobnost doporučení
  • Průměrný příjem z uživatele (ARPU)
  • Dlouhodobou hodnotu zákazníka (CLV)

Doplňkové služby

E-mail marketing

Oslovíme vaše zákazníky. E-mailem

Webová analytika

Změříme a vyhodnotíme vaše reklamy

Remarketing

Připomeneme zákazníkům přesně to, co si prohlíželi a chtějí si to koupit. V síti Google Adwords.

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.