Školení Digitální marketing pro e-shopy

Je tolik věcí, které byste chtěli pro svůj e-shop udělat, ale nevíte, s čím začít? Samotné SEO nebo PPC vás asi nespasí. Uvažujte strategicky. Klíčem k úspěchu je chytrý marketingový mix. Řekneme vám, jak ho sestavit.

Registrovat se na školení

25. 09. 2018

09:00 - 13:00

1 290 Kč

bez DPH

Majitelé/manažeři eshopů

 

Impact Hub Ostrava

Sokolská tř. 1263/24

8

volných míst

Školit vás bude

Jiří Komár
Digital marketing konzultant

Twitter profil LinkedIN profil www.advisio.cz

Již od roku 2006 se pohybuje v prostředí digitálního marketingu. S digitálem poradil již stovkám klientů. Je posedlý dokonalostí. Jeho hlavní úlohou v naši agentuře je propojovat marketingové kanály, hledat nové cesty a posouvat projekty našich klientů vpřed.

Patrik Koziel
Social media konzultant

Twitter profil LinkedIN profil www.advisio.cz

V agentuře se stará především o reklamní kampaně v prostředí Facebook a Instagram. Díky jeho specializaci ví o všech novinkách a dokáže klientům poradit, jak vytěžit ze sociálních sítí opravdové maximum.

Pro koho je školení určeno?

Pro majitele, marketingové manažery, správce e-shopů a všechny, kdo se chtějí stát digitálními manažery schopnými strategicky řídit marketing svého e-shopu.

Co se na školení naučíte?

Rozpitváme spolu digitální marketing na samostatné disciplíny a pak ho zase sešijeme zpátky. Díky tomu pochopíte, jak jednotlivé marketingové kanály fungují, a které z nich nutně potřebujete k životu.

Ve 3 tematických blocích si postupně řekneme, jak strategicky řídit online marketing vašeho e-shopu. Naučíte se rozpoznat výkonné kanály a spojit je v živý organizmus, který pod vaším vedením poroste.

Výkonnostní reklama od A do Z

Jak poznat úspěšnou PPC kampaň? Přináší inzerce na zbožových porovnávačích dostatečné zisky? Ukážeme si, jak řídit výkonnostní kanály a jak je správně vyhodnocovat.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Aktuální trendy v oblasti výkonnostního marketingu
  • Jak měřit a vyhodnocovat PPC reklamu
  • Možnosti zbožových srovnávačů a jejich optimalizace
  • Jak efektivně pracovat s reklamou na sociálních sítích
  • Práce a reporting výsledků z Google Analytics

Práce se sociálními sítěmi

Naučíte se, jak správně pracovat se svojí komunitou. Tvořte obsah, který budou vaši fanoušci milovat.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Aktuální trendy v oblasti socíálních sítích
  • Facebook na výbornou
  • Instagram na výbornou
  • Business manager a reklama na sociálních sítích
  • Tvorba a příprava unikátního obsahu

Jak správně podpořit značku v digitálu

“Když vám shoří továrna, značka je to, co zůstane – Jeff Bezos, Amazon.com”

Nezapomínejte na svou značku a budujte povědomí o vašem byznys brandu. Vyplatí se to.

Témata, která probereme v tomto bloku

  • Jak uvažovat nad reklamou na podporu značky
  • YouTube reklama a Brand lift
  • Influencer marketing
  • Jak plánovat reklamní kampaně
  • Content is King

BONUS

Byznys tipy a případové studie

V rámci bonusového bloku si ukážeme celou řadu inspirativních příkladů, případových studií a doporučení pro e-commerce. Nezapomeneme ani na společnou diskuzi.

Co je v ceně školení

  • 4 hodiny nabité užitečnými informacemi
  • diskuze s odborníky z jednotlivých oblastí
  • občerstvení, aby vám z těch nových podnětů nevyhládlo

Objednávka Digitální marketing pro e-shopy

25. 09. 2018
09:00 - 13:00

1. účastník

XXX Kč bez DPH

Kontakt pro zaslání faktury

Stejný jako první účastník konference

Této osobě odesíláme potvrzení o rezervaci, případně zálohovou fakturu při platbě převodem. V případě potřeby s ní upřesníme otázky týkající se rezervace.

Organizační informace ke školení posíláme jak na kontaktní e-mail, tak i na e-maily všech účastníků.

Fakturační údaje

Poznámka

Cena XXX Kč bez DPH

Cena za 1 osobu.

Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.