Mikona

Představení projektu

Společnost Mikona je provozovatelem nejširší sítě značkových pneuservisů na Slovensku. Mimo to v roce 2014 firma spustila stejnojmenný internetový obchod Mikona.sk. My, v AdVisiu, se kromě toho, že jsme e-shop navrhovali, aktuálně staráme také o PPC kampaně, SEO, Facebook a další online aktivity.

Délka spolupráce: prosinec 2013 - stále probíhá
Chci vydělat více

Co vše pro klienta řešíme?

  • PPC reklama
  • SEO
  • Správa Facebook reklamy
  • Správa Facebook stránky
  • Obsahový marketing
  • UX a použitelnost
  • Zvyšování výkonu e-shopu
  • Poradenství a konzultace

Cíle projektu

Návrhnout nový web

Zvýšit obrat e-shopu

Vytvořit a spravovat PPC kampaně

Rozšířit povědomí o značce

Ukázka naší práce

Navrh nového webu

U e-shopu jsme navrhovali rozhraní pro B2C a B2B klienty. Šlo o velmi náročný proces, ve kterém jsme museli spolupracovat s klientem a dodavetelem řešení.

Po vytvoření prototypu nového e-shopu jsme s klientem byli dále v kontaktu a pomáhali e-shop k úspěšnému startu.

Vyjádření konzultanta

Projekt Mikona je pro nás velmi důležitý, jelikož se na něm podílíme již od samého začátku. S klientem jsme prošli přípravnou fází nového projektu i následnou realizaci. Nyní pro klienta zajišťujeme online marketing ve všech kanálech (PPC, SEO, Zbožové srovnávače, Reklama na sociálních sítích). Mimo jiné, se nám díky projektu Mikona podařilo prosadit na Slovensku a získali jsme v této zemi další významné klienty.

Jiří Komár,  Konzultant internetového marketingu

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.