Chyť a Pusť

Představení projektu

Chyť a pusť je rybářský e-shop specializující se na kaprařské vybavení. Od konkurence se odlišují osobním přístupem a širokým sortimentem skladem. Postupně jsme přebrali starost o všechny reklamní kanály, díky čemuž klient dosahuje vyššího obratu a na Facebooku se obrovsky rozrůstá komunita vášnivých rybářů.

Délka spolupráce: říjen 2014 - stále probíhá
Chci vydělat více

Co vše pro klienta řešíme?

  • PPC reklama
  • SEO
  • Správa Facebook reklamy
  • Správa Facebook stránky
  • E-mail marketing
  • Obsahový marketing
  • UX a použitelnost
  • Zvyšování výkonu e-shopu
  • Poradenství a konzultace

Cíle projektu

Postupně se nám daří meziročně zvyšovat obrat e-shopu o vyšší desítky procent.

Postupné zvyšování obratu e-shopu

Už v prvním měsíc správy se nám podařilo razantně snížit náklady na 1 konverzi. Nyní se dlouhodobě pohybujeme pod 100 Kč za objednávku.

Zefektivnění běžících PPC kampaní

Display reklamou, kvalitním linkbuildingem a také správou Facebook stránky se nám daří postupně zvyšovat povědomí o tomto perfektním eshopu.

Rozšíření povědomí o značce

Postupně se nám daří vylepšovat použitelnost jednotlivých stránek a tím zvyšovat prožitek z nákupu i konverzní poměr.

Zvyšování konverzního poměru

Ukázka naší práce

Správa FB stránky

Po dobu naší správy Facebook stránky Chyť a pusť se nám podařilo zvýšit počet fanoušků z 3 000 na aktuálních 25 000 (a stále nekončíme :-) Facebook se navíc stal velmi zajímavým zdrojem tržeb s nízkou nákladovostí. Mimo to fanoušci pravidelně komunikují se značkou, sdílejí obsah, komentují a dosah příspěvků pořád roste.

Díky naší práci jde o aktuálně nejlepší Facebook stránku rybářského e-shopu v Česku a na Slovensku.

Obsahový marketing

Pro klienta jsme navrhli kompletní obsahovou strategii, jejímž cílem bylo najít vhodná témata, která by na web přilákaly uživatele z fulltextového vyhledávání (Seznam a Google).

Výsledkem naši práce je rybářský magazín, do kterého píší samotní rybáři. Díky tomuto přístupu má klient velmi kvalitní obsah, za rozumné náklady.

E-mail marketing

Designově vyladěné newslettery, automatizované maily a mnoho dalšího – to vše řešíme v rámci e-mail marketingu.

PPC a RTB

Jelikož jsme sami rybáři, snažíme se toto zúžitkovat také v textech inzerátů. V kreativě se zase snažíme klást důraz na jednoduchost a také na pěkné fotky ryb, které rybáře osloví. Vždy se tak jedná o fotky přímo od rybářů a fanoušků Chyť a pusť, nikoliv z fotobanky.

Doručujeme výsledky

I díky naši práci se e-shop Chyť a pusť stal vítězem ankety Shop Roku 2015 v kategorii rybaření.
V roce 2016 se pak umístil na krásném 2. místě.

Co jsme dokázali

Meziroční narůst obratu z PPC kampaní

Meziroční nárůst obratu z Facebooku

Meziroční nárůst obratu z e-mail marketingu

Naše úspěchy v číslech

Meziroční srovnání tržeb v prvním kvartálu roku 2015

Za prvních 6 měsíců se nám podařilo ztrojnásobit počet fanoušků na Facebooku.
Týdenní organický dosah příspěvků je průměrně 65 000 uživatelů, v maximech pak až 200 000 uživatelů.

Aktuálně má stránka 25 000 aktivních fanoušků.

Díky naši práci se Facebook Chyť a pusť stal nejlepší stránkou s rybářskou tématikou na území České a Slovenské republiky.

Vyjádření klienta

S agenturou AdVisio spolupracujeme od října 2014. Postupně přebrali starost o všechny naše reklamní kanály po předchozích agenturách a mohu říct, že jsem naprosto spokojený. Obrat roste, snížily se náklady a vše funguje, jak má.

Martin Poslední,  www.chytapust.cz

Vyjádření konzultanta

Práce pro Chyť a pusť nás neskutečně baví a to především proto, že jsme sami rybáři a tak tento obor máme v malíku :-). V kombinaci s perfektním klientem, který nám je ve všem nápomocen, jsme s této spolupráce nadšeni!

Radim Vašíček,  Konzultant internetového marketingu

Chcete také úspěšný projekt?






Přihlaste se k odběru newsletteru

Buďte ve střehu, konkurence nikdy nespí.
S námi vám žádná e-commerce novinka neunikne.