Štítek: online marketing
Jak si vybrat reklamní agenturu?
Nový pohled na věc, konkurenční výhoda, strategické budování značky, čas na řízení reklamních kampaní i přehled v oboru, který se den ode dne mění. To jsou nejčastější důvody, proč firmy hledají reklamní agentury. Je to i váš případ? Přečtěte si pár tipů, jak vybrat vhodnou agenturu pro váš byznys.…
Marketing jako ohrožená součást firemního rozpočtu?
Nejen firmy, jejichž základy se otřásly už při pandemii, se aktuálně potýkají s ekonomickou krizí a geopolitickým napětím. Jistoty, které doposud získaly, už neexistují. Poznáváte se? Nejste v tom sami.…
Jak si [ne]zablokovat facebookový účet reklamou
Inzerujete na Facebooku? Pak si rozhodně dejte pozor čím, jak a na koho.…
Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center
Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…
Čerstvě utrženo, Coleman S.I. a Siberica si volí [áčkový] marketing
Sdružení českých farmářů Čerstvě utrženo, odborníci na střechy a fasády Coleman S.I. a prodejce přírodní kosmetiky Siberica.cz. Všechny tyto značky se rozhodly, že s naší pomocí ještě vylepší svůj marketing. Čerstvé zákulisní informace o spolupráci exkluzivně přinesl zpravodajský web Mediář a nyní se podrobnosti dozvíte i vy. Přečtěte si, s čím přesně jim náš áčkový tým pomůže.…
Jak na produktový feed pro Favi, Biano a GLAMI stylově
Už si nelámejte hlavu nad různými specifikacemi XML feedů. Přečtěte si, jak na produktový feed u srovnávačů nábytku Favi a Biano a vyhledávače módy GLAMI.…
inSPORTline: kampaně, které vrací úder
Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…
Jak na rychlost webu [návod]
Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…
Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?
Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…
Google vs. Facebook reklamy
Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…
Tone of voice: Mluvte jazykem svého kmene
To, co vaši firmu odliší od ostatních, není jen logo nebo maskot. Lidé si velmi dobře pamatují ty, kteří je zaujali svým vystupováním, nemáte to…
Z úspěšného roku 2017 pravou nohou do roku 2018
Začátkem nového roku bývá zvykem bilancovat. AdVisio má za sebou opravdu nabitý rok a během uplynulých měsíců se výrazně proměnilo: v lednu nabralo vítr do plachet a v…
Kdo je připraven, není překvapen. 6 pravidel krizové komunikace
Nikdy nevíte, kdy to přijde. Může to být zítra, za týden nebo budete mít štěstí a vyhne se vám to obloukem. Řešit vznikající krizi je noční…
ShopCamp 2017: Stál budíček ve 3:30 za to?
Jak jsme slibovali minulý rok, ani tentokrát jsme si ShopCamp nenechali ujít. A to i přesto, že to máme přesně 278 km vzdušnou čarou, vstávali jsme ve…
Co má společného konverze a sex?
Představte si sex jako konverzi. Než k ní dojde, obvykle přichází optimálně pozvání, první rande, puget a dále záleží na vašem know-how a vzhledu neboli UX. Po konverzi…
Copycamp #7: Z deníčku copywriterky
Agentura H1 pořádá tuhle akci nejen pro copywritery poměrně pravidelně. Letošní jarní Copycamp si nesl v názvu sedmičku a proběhl 8. března v Praze v kině Aero. Advisio si…
E-marketing v Ostravě je konečně ON – Jak jsme to odstartovali?
První MarketingON je za námi a byl prostě a jednoduše skvělý! Příjemná atmosféra, zvědaví účastníci, kvalitní řečníci a dobré jídlo s lahodným pivkem společně vytvořili prostředí, kde se uskutečnil…