Štítek: online marketing

Tereza Novosadová Ocetková

Tereza Novosadová Ocetková

31. 1. 2024 5 minut čtení

  • [E-commerce]

Jak si vybrat reklamní agenturu?

Nový pohled na věc, konkurenční výhoda, strategické budování značky, čas na řízení reklamních kampaní i přehled v oboru, který se den ode dne mění. To jsou nejčastější důvody, proč firmy hledají reklamní agentury. Je to i váš případ? Přečtěte si pár tipů, jak vybrat vhodnou agenturu pro váš byznys.…

Lada Pěgřimková

Lada Pěgřimková

8. 2. 2023 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]

Marketing jako ohrožená součást firemního rozpočtu?

Nejen firmy, jejichž základy se otřásly už při pandemii, se aktuálně potýkají s ekonomickou krizí a geopolitickým napětím. Jistoty, které doposud získaly, už neexistují. Poznáváte se? Nejste v tom sami.…

Login Failed
Patrik Koziel

Patrik Koziel

26. 5. 2021 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Sociální sítě]

Jak si [ne]zablokovat facebookový účet reklamou

Inzerujete na Facebooku? Pak si rozhodně dejte pozor čím, jak a na koho.…

Merchant center
Jan Malatinský

Jan Malatinský

20. 5. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]

Áčkové tipy, jak na produktový feed pro Google Merchant Center

Je skutečně důležité mít produktový feed vyladěný do detailu. Abyste mezi konkurencí zazářili i v prostředí Google Merchant Center, přečtěte si áčkové tipy, jak na to.…

Čerstvě utrženo, Coleman S.I. a Siberica si volí [áčkový] marketing
Advisio

Advisio

17. 5. 2021 3 minuty čtení

  • [Aktuality]

Čerstvě utrženo, Coleman S.I. a Siberica si volí [áčkový] marketing

Sdružení českých farmářů Čerstvě utrženo, odborníci na střechy a fasády Coleman S.I. a prodejce přírodní kosmetiky Siberica.cz. Všechny tyto značky se rozhodly, že s naší pomocí ještě vylepší svůj marketing. Čerstvé zákulisní informace o spolupráci exkluzivně přinesl zpravodajský web Mediář a nyní se podrobnosti dozvíte i vy. Přečtěte si, s čím přesně jim náš áčkový tým pomůže.…

Favi, Biano a GLAMI titulka
Kateřina Kyselá

Kateřina Kyselá

29. 4. 2021 8 minut čtení

  • [PPC]

Jak na produktový feed pro Favi, Biano a GLAMI stylově

Už si nelámejte hlavu nad různými specifikacemi XML feedů. Přečtěte si, jak na produktový feed u srovnávačů nábytku Favi a Biano a vyhledávače módy GLAMI.…

inSPORTline blog úvodní
Markéta Gramesová

Markéta Gramesová

24. 3. 2021 4 minuty čtení

  • [Aktuality]
  • [Případová studie]

inSPORTline: kampaně, které vrací úder

Zlepšení obratu e-shopu a relevance zobrazovaných reklam a snížení PNO kampaní nemusí být únavný běh na dlouhou trať. U inSPORTline se nám podařilo dosáhnout všech cílů…

Ondřej Smolen

Ondřej Smolen

12. 1. 2021 8 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [SEO]

Jak na rychlost webu [návod]

Rychlost webu je důležitá jak pro SEO, tak pro samotné uživatele. Přečtěte si návod, jak na měření rychlosti webu.…

Advisio článek videoreklama
Patrik Koziel

Patrik Koziel

13. 10. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]

Jak poznat, že videoreklama uživatele zajímá?

Základním indikátorem úspěšnosti reklamního videa je míra udržení publika, která udává procento uživatelů interagujících s vaším videoobsahem během sledování.…

Článek Google vs. Facebook reklamy
Jiří Pernica

Jiří Pernica

15. 7. 2020 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [PPC]
  • [Sociální sítě]

Google vs. Facebook reklamy

Proč byste při využívání více reklamních systémů neměli sledovat výsledky pouze ve správci reklam na Facebooku? V článku se dozvíte, jak k problematice atribuce přistupovat.…

Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

5. 4. 2018 5 minut čtení

  • [Copywriting]

Tone of voice: Mluvte jazykem svého kmene

To, co vaši firmu odliší od ostatních, není jen logo nebo maskot. Lidé si velmi dobře pamatují ty, kteří je zaujali svým vystupováním, nemáte to…

Článek Nový rok 2018
Radka Legerská

Radka Legerská

12. 1. 2018 5 minut čtení

  • [Ze života agentury]

Z úspěšného roku 2017 pravou nohou do roku 2018

Začátkem nového roku bývá zvykem bilancovat. AdVisio má za sebou opravdu nabitý rok a během uplynulých měsíců se výrazně proměnilo: v lednu nabralo vítr do plachet a v…

Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

19. 10. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [E-commerce]

Kdo je připraven, není překvapen. 6 pravidel krizové komunikace

Nikdy nevíte, kdy to přijde. Může to být zítra, za týden nebo budete mít štěstí a vyhne se vám to obloukem. Řešit vznikající krizi je noční…

ShopCamp 2017
Eliška Reznerová

Eliška Reznerová

13. 9. 2017 4 minuty čtení

  • [Ze života agentury]

ShopCamp 2017: Stál budíček ve 3:30 za to?

Jak jsme slibovali minulý rok, ani tentokrát jsme si ShopCamp nenechali ujít. A to i přesto, že to máme přesně 278 km vzdušnou čarou, vstávali jsme ve…

Tomáš Schwarz

Tomáš Schwarz

10. 8. 2017 3 minuty čtení

  • [E-commerce]

Co má společného konverze a sex? 

Představte si sex jako konverzi. Než k ní dojde, obvykle přichází optimálně pozvání, první rande, puget a dále záleží na vašem know-how a vzhledu neboli UX. Po konverzi…

Zapomeňte na svoje ego. Nikoho nezajímají vaše posraný životy.
Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

20. 3. 2017 5 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Ze života agentury]

Copycamp #7: Z deníčku copywriterky

Agentura H1 pořádá tuhle akci nejen pro copywritery poměrně pravidelně. Letošní jarní Copycamp si nesl v názvu sedmičku a proběhl 8. března v Praze v kině Aero. Advisio si…

Placky MarketingON
Pavlína Marčišová

Pavlína Marčišová

14. 11. 2016 7 minut čtení

  • [Aktuality]
  • [Ze života agentury]

E-marketing v Ostravě je konečně ON – Jak jsme to odstartovali?

První MarketingON je za námi a byl prostě a jednoduše skvělý! Příjemná atmosféra, zvědaví účastníci, kvalitní řečníci a dobré jídlo s lahodným pivkem společně vytvořili prostředí, kde se uskutečnil…