Chcete umožnit agentuře přístup do vašich účtů? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup! Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.

Jak nasdílet Sklik?

Přidání agentury do Skliku je velice jednoduché a dokonce existují 2 možnosti, jak to udělat.

  1. Agentura požádá o přístupy na základě sdělení vašeho e‑mailového účtu spárovaného k Skliku.
  2. Sami přístupy agentuře nabídnete.

Vše se odehrává v Nastavení.

Nastavení v Skliku

V Skliku najeďte do Nastavení svého účtu

V nastavení vyhledejte sekci Nabídnout přístup/požádat o přístup. Ačkoliv je to trochu matoucí, v Skliku můžete skrz jeden a tentýž formulář přístup jak nabídnout, tak o něj požádat. Spousta vlastníků účtů přístup požaduje, místo aby jej nabízeli. Dejte si pozor, ať se nespletete i vy. Jste-li vlastník, vždy přístup nabízíte 🙂.

Druhá věc, u které se často chybuje, jsou práva. Při jejich přidělování máte na výběr ze 3 možností:

  • Reportér statistik – Pouze čtení
  • Správce kampaní – Čtení a úpravy
  • Administrátor účtu – Čtení a úpravy + úpravy členů

Než odešlete žádost, ujistěte se, že jste vše správně vyplnili.

Nabídnutí přístupu v Skliku

V sekci nabídnout/přístup/požádat o přístup vyplňte vše potřebné

Jak nasdílet Google Ads?

Správa přístupů v Google Ads je stejně snadná jako v Skliku. Pro začátek je nutné znát své desetimístné klientské číslo. Pokud ho neznáte, najdete ho v pravém horním rohu vedle nastavení a upozornění.

Své klientské číslo najdete v levém rohu

Své klientské číslo najdete v levém rohu

Číslo předejte své agentuře. Ta sama zažádá o propojení účtů a na vás zůstane pouze schválení žádosti.

Jak schválit žádost a povolit přístup?

Najeďte na zubaté kolečko symbolizující nastavení a klikněte na Nastavení účtu.

Najeďte na klíč symbolizující nástroje a nastavení a klikněte na Přístup k účtu a přepněte se na záložku Správci.

A je to! Přístupy k Skliku i Ads jsou nasdílené. Narazili jste na chybu v Matrixu nebo vám předání přístupů nejde? Obraťte se nás na +420 774 554 005 nebo napište e‑mail jednomu z našich konzultantů, rádi vám poradíme.

Štítky: Google google adwords PPC přístupy sklik správa kampaní

Markéta Gramesová

Markéta Gramesová [1]
[1] PPC Team Leader

Vedoucí PPC oddělení se zálibou v moderních technologiích a cestování.