7 důvodů, proč radíme zdarma

  1. [1] Protože věříme, že vzájemná pomoc je způsob, jak postupující epidemii překonat.
  2. [2] Protože víme, že karanténa staví vašemu podnikání do cesty každý den nové překážky.
  3. [3] Protože chceme bojovat proti těm, kteří v onlinu vydělávají na strachu lidí.
  4. [4] Protože máme 13 let zkušeností v digitálním marketingu a prokazatelné výsledky.
  5. [5] Protože umíme udržet váš online byznys zdravý i v době šířící se nemoci.
  6. [6] Protože jsme marketingová áčka, která mají v digitálu co předat.
  7. [7] Protože si myslíme, že nám karma všechny dobré skutky vrátí.

#spolutozvladneme

S čím umíme pomoci?

Neumíme šít roušky, ale marketingovou strategii vám spíchneme klidně na počkání. Co všechno spolu můžeme v rámci bezplatných konzultací probrat?

[1]

Nastavení reklam, které fungují

Poradíme, které kampaně optimalizovat s přihlédnutím na aktuální situaci.

[2]

Plánování rozpočtů na online reklamu

Přesuneme rozpočet na propagaci tam, kde se budou investice vracet.

[3]

Výběr reklamních kanálů

Zohledníme, které reklamní kanály jsou pro vás v současné situaci nejvíce relevantní/rentabilní.

[4]

Optimalizace webu i e‑shopu

Poradíme, jak vyladit e‑shop na základě aktuální změny nákupního chování spotřebitelů.

[5]

Časté chyby v digitálu

V době krize není moc prostoru na chyby. Víme, co v digitálu funguje i do čeho nemá cenu investovat čas.

[6]

Pokročilé využití Google a Seznam nástrojů

Díky dobrým vztahům se Seznamem i Googlem víme o všech změnách a vychytávkách mezi prvními a můžeme je využít ve váš prospěch.

Digitální marketing vs. COVID-19 Otázky a odpovědi

Má smysl řešit v současné chvíli PPC reklamy?

Samozřejmě ano. Díky uzavření většiny obchodů roste počet prodejů uskutečněných online. Byla by přece škoda, kdyby zrovna váš eshop zákazníci nenašli. Záleží však samozřejmě na segmentu vašeho podnikání. Rádi vám poradíme, jestli a jaké typy kampaní jsou vhodné zrovna pro vás.

Jaké typy placených kampaní jsou nyní nejvýkonnější?

Pokud potřebujete v rychlém čase zvednout prodej svého eshopu, tak doporučujeme produktové kampaně, dynamický remarketing a zbožové srovnávače. Tyto typy kampaní mají nejvyšší konverzní poměr a tedy dobrou návratnost investic. Budete potřebovat účty pro služby Google Ads, Google Merchant Center, Sklik, Heureka a Zboží.

Co dělat, když potřebujete inzerovat jen skladové položky?

Google nákupy běžně zobrazují pouze skladové položky. Sklik pro své produktové inzeráty a dynamický retargeting umožňuje vytvořit produktové skupiny podle skladovosti. Neskladové produkty pro zbožové srovnávače lze skrýt pomocí nástroje Mergado, jehož jsme certifikovanými partnery. Není tedy problém nastavit inzerci přesně podle vašich představ.

Co dělat, když vaše současné PPC reklamy neplní cíle?

Jsme tady pro vás. Uděláme vám nezávazný mikro audit kampaní zdarma a doporučíme základní kroky potřebné pro vylepšení inzerce a návratnosti investic.

Podnikám v pohostinství, co můžu aktuálně dělat?

V případě, že jste schopni vydávat jídlo s sebou nebo máte možnost rozvozu, je vhodné online reklamu řešit.

Využijte k tomu PPC reklamu nebo reklamu na sociálních sítích. Reklamu je možné spustit do pár hodin a navíc nemusí být vůbec drahá. Stačí ji dobře cílit na potenciální zákazníky v lokalitě vaší restaurace.

Ty podniky, které disponují databází e‑mailů, můžou zvážit také zapojení e‑mail marketingu. Nevýhodou může být absence dostatečně velké a kvalitní databáze kontaktů a také horší výsledky, pokud jste s e‑maily již dříve aktivně nepracovali.

Podnikám ve službách, jaké existují možnosti, abych byl více vidět?

V případě, že není vaše podnikání aktuální situaci omezeno, máte hned několik možností.

[1] Lokální PPC reklama

Nejefektivnější cestou bude PPC reklama ve vyhledávaní od Seznam.cz a Google.cz. Díky ní můžete být vidět na jakýkoliv hledaný výraz. Reklama se zobrazí nad výsledky hledání a reklamní inzerát může obsahovat téměř cokoliv.

Nastavit reklamní kampaň si můžete sami v systémech Sklik.cz a Google Ads. Důrazně však doporučujeme využít pro nastavení někoho, kdo se v této problematice orientuje a má již dostatek zkušeností. Vyhnete se tak zbytečným chybám a reklama bude maximálně efektivní.

[2] Katalogy firem

Na trhu existuje mnoho katalogů firem. Většina z nich bohužel z klientů jen tahá peníze a nepřináší žádné výsledky. My doporučujeme řešit primárně jediný katalog, a to Firmy.cz. Při dobrém nastavení může jít o dobrý zdroj nových zakázek. Další službou, kterou je dobré řešit, je Google Moje firma. Díky zápisu budete lépe vidět ve vyhledávání od Google i v Google Mapách.

Sledujte novinky také v naší Facebook skupině Digitální marketing v karanténě

O digitálním marketingu
v karanténě

6. 4. 2020 4 minuty čtení

  • [Miton]

Svět v éře COVID-19: Predikce dalšího vývoje

Krizové scénáře jsou hotové, většina firem jede v úsporném režimu. Je tedy načase podívat se více do budoucnosti a zamyslet se, co přinesou další měsíce či roky. Pokusili jsme se o vlastní predikci dalšího vývoje.…

2. 4. 2020 5 minut čtení

  • [Legitas]

Zaměstnanci a koronavirus

Jsme uprostřed celosvětové pandemie koronaviru, který způsobuje onemocnění označované jako COVID-19 (dále jen "Koronavirus"). Někteří sedí doma a nemají do čeho píchnout. Řada našich klientů ale jede na 120 % a hlásí předvánoční provoz. Jakkoliv se zdá, že v tomto ekonomickém marasmu bude e-commerce poslední v řadě…

1. 4. 2020 4 minuty čtení

  • [Advisio Aktuality]

Business pod rouškou

Nejsledovanějším tématem posledních dnů je bezesporu koronavirové onemocnění Covid-19. Dost bylo zákazů a negativních zpráv. Zaměřte se s námi na to, jak pomoct businessu, co vylepšit a jak poskytnout vašim zákazníkům maximální pohodlí a bezpečí při nakupování. Přečtěte si tipy, které pomůžou zmírnit dopad všech nařízení.…

30. 3. 2020 2 minuty čtení

  • [Advisio Aktuality]

Covid-19: Vylučující klíčová slova

Prodáváte na svém e‑shopu dezinfekce do akvárií, klimatizací nebo studny? Máte e‑shop s autodíly a prodáváte ochranné masky? Pak se určitě poslední dobou setkáváte …

24. 3. 2020 3 minuty čtení

  • [Advisio Aktuality]

Zbožáky a období pandemie

V Česku má virová pandemie vliv na digitální marketing, a to včetně zbožových srovnávačů. Lidé se totiž vyhýbají obchodním centrům, dávají přednost online nákupům a srovnávají ceny…

23. 3. 2020 5 minut čtení

  • [Advisio Aktuality]

Praktické nástroje pro práci z domu

Práce z domova je pro mnoho lidí noční můrou. Boj s produktivitou, izolace, nikdy nekončící práce, složitá domluva i předávání úkolů. Home office si žádá disciplínu a není pro…